قیمت و تاریخ عرضه‌ اپل واچ سری ۸ مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویداد Far Out قیمت و تاریخ عرضه‌ی اپل واچ سری ۸ را اعلام کرد. اپل واچ سری 8 اپل با ویژگی‌های تشخیص تصادف دردسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

به‌گزارش زومیت، اپل در رویداد Far Out به‌طور رسمی از سری ۸ اپل واچ به‌همراه اپل واچ اولترا و اپل واچ SE رونمایی کرد.

بنابر ادعای کوپرتینویی‌ها، اپل واچ سری ۸ بهترین ویژگی‌های حوزه‌ی سلامت را با دقت بسیار بالایی ارائه می‌کند که شامل، حسگر پیچیده و خلاقانه‌ی سنجش دما می‌شود که با تمرکز بر سلامت زنان توسعه‌یافته است؛ همچنین، امکان تشخیص تصادف، رومینگ بین‌المللی و قابلیت‌های دیگری دارد.

اپل واچ سری ۸ ازنظر طراحی بدنه تغییری نداشته و با همان اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نمایشگر بزرگ و همیشه روشن رتینای به‌کاررفته در سری ۸ اپل واچ توسط کریستال ضخیمی که روی آن تعبیه شده است، محافظت می‌شود.

اپل واچ سری ۸ دارای سیستم اندازه‌گیری دمای جدیدی است که به موجب آن دو حسگر سنجش دما، یکی زیر دستگاه و دیگری در زیر نمایشگر قرار گرفته است تا امکان پایش سلامت متمرکز بر شرایط جسمی زنان و به‌خصوص چرخه‌ی قاعدگی را ممکن سازد.

بدین ترتیب، با سنجش تغییرات دما تا ۰٫۱ درجه سانتی‌گراد در هر ۵ ثانیه دمای بدن کاربر را اندازه‌گیری می‌کند و با پایش دمای بدن در طول شب قادر خواهد بود چرخه‌ی تخمک‌گذاری را دقیق‌تر زیرنظر بگیرد. تمام داده‌های پایش سلامت برای افزایش امنیت کاربر روی دستگاه به‌صورت رمزنگاری‌شده ذخیره خواهند شد و دسترسی به آن‌ها بدون رمزعبور، تاچ آیدی یا فیس آیدی مقدور نمی‌شود.

گفته می‌شود قابلیت تشخیص تصادف ارائه‌شده در اپل واچ سری ۸ ازطریق توسعه‌ی الگوریتم ترکیبی حسگر پیشرفته‌ ممکن شده که از ژیروسکوپ سه‌محوره و شتاب‌سنج قدرتمند برای تشخیص تصادف بهره می‌برد و یادگیری ماشینی آن توسط بیش‌ از یک میلیون ساعت داده‌های رانندگی و تصادفات تکمیل شده است.

شارژدهی اپل واچ سری ۸ درمجموع به ۱۸ ساعت می‌رسد که با فعال‌ کردن حالت کم‌مصرف (Low Power Mode) می‌تواند تا ۳۶ ساعت شارژدهی را پشتیبانی کند. که قابلیت تشخیص تصادف فقط در زمان رانندگی کار می‌کند تا بدین ترتیب شارژدهی باتری بهینه‌تر شود. همچنین، در حالت کم‌مصرف ویژگی‌های نمایشگر همیشه روشن و پایش خودکار ورزش‌کردن نیز غیرفعال می‌شوند تا مدت‌زمان شارژدهی به ۳۶ ساعت برسد.

امکان پیش‌سفارش اپل واچ سری ۸ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار از همین امروز، ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، فراهم شده است و در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی اپل واچ سری ۸ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات