قیمت اپل واچ پرو ممکن است حداکثر ۱۰۰۰ دلار باشد

یک‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مارک گورمن در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد احتمالاً قیمت اپل واچ پرو چیزی بین ۹۰۰ تا ۱,۰۰۰ دلار خواهد بود.
تبلیغات

تاکنون، شایعه‌های مختلفی درباره‌ی اپل واچ پرو و قیمت آن منتشر شده است. بعضی گزارش‌ها به قیمت احتمالی ۹۰۰ تا ۱,۰۰۰ دلاری این محصول اشاره می‌کنند که آن را به گران‌ترین مدل اپل واچ در این محدوده تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود اپل در رویداد ویژه روز چهارشنبه، مدل‌های جدید اپل واچ سری ۸ را معرفی کند که در میان آن‌ها، می‌توان اپل واچ پرو را نام برد. درحالی‌که محصول مذکور ازنظر فیزیکی بزرگ‌تر است، احتمال دارد قیمت بسیار گرانی داشته باشد.

مارک گورمن در خبرنامه «Power On» خود برای بلومبرگ، خلاصه‌ای از شایعات منتشرشده درباره‌ی اپل واچ پرو را نوشته که یکی از آن‌ها قیمت این محصول است. گورمن انتظار دارد که ساعت هوشمند مذکور «حداقل ۹۰۰ تا ۱,۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد. دلیل قیمت‌ گران اپل واچ پرو این است که کوپرتینویی‌ها می‌توانند ویژگی‌های جدید مهم خود را به دستگاه‌هایی با کیفیت‌تر اضافه کنند که گران‌تر نیز هستند.

این اولین‌بار نیست که گورمن ادعا می‌کند اپل می‌تواند برای اپل واچ پرو قیمت هنگفتی در نظر بگیرد. در ماه جولای، وی با توجیهی مشابه گفت انتظار دارد قیمت ساعت هوشمند مقاوم این شرکت از نزدیک به ۹۰۰ دلار شروع شود.

انتظار می‌رود اپل واچ پرو صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تری داشته باشد و از تراشه‌ی S8 استفاده کند و سنسور دمای بدن را درون خود جای دهد. این مدل از بدنه‌ی تیتانیومی مقاوم نیز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات