ریلمی ساعت هوشمند Watch 3 و ایرباد Buds Air 3 Neo و هدفون Buds Wireless 2S را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
مطالعه 10 دقیقه
ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 و ایرباد Realme Buds Air 3 Neo و هدفون گردنی Realme Buds Wireless 2S رونمایی شدند.
تبلیغات

استراتژی 1+5+T شرکت Realme نشان می‌دهد که این شرکت بر معرفی «۱» گوشی هوشمند، «۵» گجت AoT (مثل ساعت هوشمند و هدست و سایر محصولات هوشمند) و «T» برای محصولات TechLife متمرکز است. بنابراین به‌گزارش gsmarena، ریلمی امروز چندین محصول در دسته‌ی «۵» نظیر، یک ساعت هوشمند و دو هدست بلوتوث و یک مانیتور رونمایی کرد.

ساعت هوشمند Realme Watch 3

ساعت هوشمند Realme Watch 3 در جایگاهی بین Watch 2 و مدل ارزان‌تر Watch 2 Pro قرار می‌گیرد. یکی از ارتقاهای مهمی که در این پوشیدنی جلب توجه می‌کند، افزایش اندازه‌ی نمایشگر است که حدود ۱/۸ بزرگ‌تر شده و درمقایسه‌با واچ 2 پرو کمی بزرگ‌تر است؛ هرچند هر دو ازنظر نسبت تصویر یکسانی دارند.

ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3

بااین‌حال، ریلمی برای مدیریت اندازه‌ی ساعت هوشمند خود و جلوگیری از افزایش اندازه‌ی کلی آن، مجبور شد حاشیه‌ها را باریک‌تر کند؛ بنابراین، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه از ۵۰ درصد روی ریلمی واچ 2 بیشتر شده و به ۶۷/۵ درصد روی ریلمی واچ 3 رسیده است. این رویکرد شاید به‌ ظرافت و زیبایی ساعت هوشمند بیفزاید؛ اما متأسفانه به‌ قیمت کاهش وضوح تصویر تمام شده و اندازه‌ی آن را به ۲۸۶×۲۴۰ پیکسل رسانده است.

درنتیجه، وضوح تصویر واچ ۳ کمتر از واچ ۲ با اندازه‌ی ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل و واچ ۲ پرو با اندازه‌ی ۳۸۵×۳۲۰ پیکسل خواهد بود. علاوه‌براین، میزان روشنایی نمایشگر نیز با کاهش مواجه شده است و به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این در حالی است که مدل قبلی روشنایی ۶۰۰ نیتی ارائه می‌کرد.

دیگر تغییر بزرگ ریلمی واچ 3 امکان برقراری تماس بلوتوثی است که پیش‌از این مختص مدل پرو بود. با این قابلیت کاربر می‌تواند با استفاده از ساعت هوشمند شماره‌گیری و ازطریق میکروفون و بلندگوی تعبیه‌شده مکالمه کند. ریلمی برای اطمینان از کیفیت صدا، بلندگو را به Smart PA مجهز کرده و از تراشه‌ی دوحالته بلوتوث 5.3 و الگوریتم‌های کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی داخلی استفاده کرده است.

ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3
ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3
ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳ از ۱۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این پوشیدنی با استفاده از حسگرهای خود ازجمله حسگر ضربان قلب و حسگر SpO2 (محاسبه سطح اکسیژن خون)، می‌تواند زمان بهبودی، پارامتر VO2 Max (شاخص اندازه‌گیری توانایی بدن در مصرف اکسیژن) و... را اندازه‌گیری کند. علاوه‌براین، ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳ می‌تواند شبانه‌روز در هفت روز هفته ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند و وظیفه‌ی ردیابی خواب و نظارت بر استرس (برپایه ضربان قلب) را نیز برعهده بگیرد.

نمایشگر بزرگ پوشیدنی ریلمی به‌راحتی اعلان‌هایی نظیر پیام‌های IM را نمایش می‌دهد که می‌تواند شامل ۵۰ ایموجی متداول شود. همچنین، بیشتر از ۱۰۰ نمونه واچ‌فیس ارائه می‌کند که کاربر می‌تواند به‌صورت شخصی‌سازی‌شده از آن‌ها بهره‌مند شود.

ریلمی واچ 3 بند / Realme Watch 3 Strap

بدنه‌ی ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 از جنس پلی‌کربنات با روکش فلزی براق است. همچون مدل قبلی این ساعت هوشمند نیز گواهی IP68 را برای مقاومت دربرابر نفوذ گردو‌غبار و آب دریافت کرده است؛ هرچند ریلمی هشدار داده است که ریلمی واچ ۳ مناسب استفاده هنگام شنا و زیر دوش آب نیست. ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳ ابعاد ۱۱×۳۷×۴۵ میلی‌متری دارد و وزن آن بدون بند ۴۰ گرم و وزن بند سیلیکونی همراه آن نیز ۱۴ گرم خواهد بود.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳ باتری ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که برای مدت ۷ روز با استفاده‌ی معمولی شارژدهی خواهد داشت و شارژ مجدد آن ۲/۵ ساعت به‌طول می‌انجامد. ناگقته نماند که میزان شارژدهی واچ ۳ درمقایسه‌با شارژدهی ۱۲ روزه‌ی واچ ۲ کمتر است.

ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3
ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3
ریلمی واچ 3 / Realme Watch 3

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۳ در ۲ آگوست ۲۰۲۲ (۱۱ مرداد ۱۴۰۱) در فروشگاه آنلاین ریلمی و FlipKart و سایر فروشندگان دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت پیشنهادی این محصول ۴۴ دلار است؛ اما فروش اولیه مشمول تخفیف ۶/۲۷ دلاری می‌شود. ریلمی واچ ۲ نیز در زمان عرضه با همان قیمت ۴۴ دلار فروخته شد.

ایرباد بی سیم Realme Buds Air 3 Neo

طراحان ریلمی ایرباد Buds Air 3 Neo را به‌گونه‌ای قالب‌گیری کردند که زیبایی و راحتی را برای کاربر به‌ارمغان بیاورد. کیس شارژ این ایرباد لبه‌های خمیده دارد تا دسترسی به ایربادها آسان شود. ایربادهای ریلمی هرکدام مجدداً بازطراحی شدند تا بهتر در گوش قرار گیرند و با استفاده از پوشش پرداخت‌شده NCVM ظاهر براقی به خود گرفته‌اند.

ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo
ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo
ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo

درایورهای دینامیک ۱۰ میلی‌متری ایرباد ریلمی Buds Air 3 Neo با دیافراگم ترکیبی تعبیه‌شده در آن باس و فرکانس‌های میانی و بالایی را بهبود می‌دهد. اپلیکیشن Realme Link به کاربر امکان می‌دهد صدای Dolby Atoms را تنظیم کنید. صدا روی بلوتوث 5.2 با استفاده از کدک AAC منتقل می‌شود که حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای و جفت‌کردن سریع آن نیز از دیگر قابلیت‌های آن به‌شمار می‌روند.

مدت‌زمان شارژدهی باتری ایرباد ریلمی Buds Air 3 Neo تقریباً ۷ ساعت است و بعدازآن باید برای شارژ مجدد باید به ‌داخل کیس شارژ برگردد. با احتساب شارژ مجدد درون کیس، می‌توان زمان شارژدهی را به ۳۰ ساعت رساند. همچنین، سخت‌افزار Dart Charge موجب می‌شود که فرایند شارژ سریع امکان‌پذیر شود؛ به‌طوری‌که فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان دو ساعت از آن استفاده کرد؛ البته شارژ کامل ایربادها ۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo
ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo
ایرباد بی‌سیم Realme Buds Air 3 Neo

هر ایرباد ۴ گرم وزن دارد و کنترل‌های لمسی روی آن تعبیه‌شده و طراحی یکپارچه‌ی آن گواهی IPX5 را برای آن به‌ارمغان آورده است؛ بنابراین، دربرابر نفوذ رطوبت و عرق مقاومت خوبی خواهند داشت. افزون‌براین، قابلیت حذف نویز برپایه هوش مصنوعی برای تماس‌ها دردسترس خواهد بود که صدای کاربر را از صدای محیط اطراف جدا می‌کند و جلو انتقال صدای اضافی را می‌گیرد.

ایرباد ریلمی Buds Air 3 Neo فردا ۲۷ جولای (۵ تیر ۱۴۰۱) روی وب‌سایت Realme.com و Flipkart و دیگر فروشندگان با قیمت ۲۵ دلار و تخفیف فروش اولیه ۳/۷۶ دلاری برای خریداران عرضه خواهد شد.

هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S

اگر طرفدار هدفون‌های بی‌سیم با طراحی گردنی هستید، باید سراغ هدفون گردنی ریلمی Buds Wireless 2S بروید که درایورهای ۱۱/۲ میلی‌متری و دیافراگم مرکب و فناوری Dirac Real HD Sound دارد.

هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S
هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S
هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S

ایربادهای هدفون گردنی ریلمی بادز وایرلس 2S ازطریق بلوتوث 5.3 با پشتیبانی از اتصال چندنقطه‌ای ارائه می‌شوند؛ بدین‌معنا که می‌توانند به‌راحی بین دو دستگاه جفت‌شده تغییر کنند. این ایربادها نیز قابلیت تأخیر اندک ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای و کدک AAC دارند. مانند ایربادهای Buds Air 3 Neo، این هدفون نیز امکان حذف نویز برپایه هوش مصنوعی البته فقط برای تماس‌ها دارد و این قابلیت برای پخش موسیقی وجود ندارد.

دیگر بهبودهای این هدفون درمقایسه‌با Realme Buds Wireless 2 Neo شارژدهی بهتر باتری است که از ۱۷ ساعت به ۲۴ ساعت رسیده است. با قابلیت شارژ سریع آن نیز با ۲۰ دقیقه شارژ می‌توان ۷ ساعت از آن استفاده کرد؛ درحالی‌که در مدل قبلی با ۱۰ دقیقه شارژ فقط ۲ ساعت می‌توان با آن کار کرد.

هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S
هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S
هدفون بی‌سیم Buds Wireless 2S

وزن این هدفون بی‌سیم گردنی ۲۴ گرم است و ایربادها آهن‌ربا دارند تا کاربر آن‌ها را با خاطر آسوده دور گردنش به‌ یکدیگر بچسباند. همچنین، هدفون گردنی ریلمی Buds Wireless 2S گواهی IPX4 دارد که نشان می‌دهد دربرابر نفوذ قطرات آب مقاوم است. هدفون گردنی ریلمی Buds Wireless 2S از امروز در هند عرضه شد و در فروشگاه‌های آنلاین ازجمله آمازون نیز می‌توان آن را با قیمت ۱۹ دلار و تخفیف ۲/۵۱ دلاری به‌مناسبت فروش اولیه تهیه کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ساعت هوشمند ریلمی و هدفون‌های بی‌سیم این شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات