اوپو واچ 3 به‌عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon W5 Gen 1 ماه آگوست از راه می‌رسد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
اوپو واچ ۳ احتمالاً شامل سه مدل خواهد بود که حداقل یکی از آن‌ها از تراشه‌ی Snapdragon W5 جدید بهره خواهد برد.
تبلیغات

کوالکام اوایل امروز تراشه‌های Snapdragon W5 و +W5 را برای پوشیدنی‌ها معرفی کرد و اکنون مشخص شده اولین ساعت‌های هوشمندی که از این دو پلتفرم جدید استفاده می‌کنند، از چه برندی خواهند بود.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اوپو واچ ۳ به‌عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون W5 در ماه آگوست معرفی خواهد شد. این اطلاعات را فرانکو لی، معاون اوپو و رئیس تجارت اینترنت اشیا اعلام کرده است. او از واچ ۳ تحت عنوان سری یاد می‌کند؛ بنابراین چند مدل را شامل خواهد شد؛ اما حداقل یکی از آن‌ها از تراشه‌ی W5 بهره خواهد برد.

هنوز مشخص نیست که آیا ساعت مذکور در سطح جهانی عرضه می‌شود یا خیر؛ اما امیدواریم که به بازار جهانی راه پیدا کند؛ چراکه دنیای پوشیدنی‌ها به رقابت بیشتری نیاز دارند. از سوی دیگر، امیدواریم ادعاهای کوالکام درباره‌ی عمر باتری و عملکرد تراشه‌های W5 و +W5 به نتیجه‌ی مطلوبی برسد.

شرکت دیگر، موبووی با نسل بعدی ساعت هوشمند پرچم‌دار TicWatch خود که قرار است پاییز امسال رونمایی شود، اوپو را دنبال خواهد کرد. TicWatch که هنوز نامش فاش نشده ولی به احتمال زیاد در نهایت TicWatch Pro 4 نامیده می‌شود، اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از تراشه‌ی +Snapdragon W5 استفاده خواهد کرد. این اطلاعات مستقیماً از مدیرعامل شرکت دردسترس قرار گرفته است.

جزئیات رسمی دیگری درباره‌ی این دو ساعت وجود ندارد؛ اما براساس شایعات قبلی، سه مدل اوپو واچ ۳ در طراحی‌های مربعی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری تیره و طلایی روشن عرضه خواهند شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات