نسخه مقاوم اپل واچ احتمالاً با برند «پرو» و برچسب قیمت ۹۰۰ دلاری معرفی خواهد شد

یک‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مارک گورمن ادعا می‌کند مدل مقاوم اپل واچ با نام تجاری «پرو» معرفی خواهد شد و به مسیر Apple Watch Edition پایان می‌دهد.
تبلیغات

در سال جاری، سه اپل واچ عرضه می‌شوند. مارک گورمن در آخرین خبرنامه‌ی Power On پیش‌بینی می‌کند که مدل مقام ساعت هوشمند شرکت مذکور با نام تجاری «پرو» به فروش خواهد رسید.

به‌گزارش 9to5mac، نسخه‌ی «پرو» اپل واچ که در سال جاری معرفی می‌شود، نمایشگری بزرگ‌تر و مقاوم‌تر دربرابر شکستن دارد. همچنین، از ردیابی پیشرفته‌تر پیاده‌روی و شنا و عمر باتری طولانی‌تر بهره خواهد برد و قاب آن محکم‌تر و از مواد فلزی درجه‌‌یک و غیرآلومینیومی ساخته خواهد شد.

این ساعت هوشمند به‌گونه‌ای طراحی خواهد شد که برای ورزش‌کاران حرفه‌ای جذاب باشد. گورمن معتقد است این مدل از ساعت هوشمند اپل «پرو» نام خواهد گرفت تا سبد محصولاتی مانند مک‌بوک پرو، آیپد پرو، آیفون پرو و ایرپاد پرو گسترش یابد.

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌براین، مارک گورمن معتقد است معرفی اپل واچ مقاوم به‌معنای پایان مسیر Apple Watch Edition نیز خواهد بود. به‌گفته‌ی روزنامه‌نگار بلومبرگ، اپل واچ پرو به تراشه‌ی S8 (مانند سری ۷ و سری ۶) و سنسور دمای بدن جدید مجهز خواهد بود. ناگفته نماند قیمت اپل واچ پرو به‌دلیل نمایشگر بزرگ‌تر و وجود حسگرهای جدید و استفاده از مواد باکیفیت‌تر احتمالاً از ۹۰۰ تا ۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات