نسخه Extreme Sports اپل‌ واچ سری 8 احتمالاً با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی نسخه مقاوم اپل واچ در سال جاری است. اندازه صفحه‌نمایش ظاهراً هفت درصد افزایش می‌یابد و باتری آن ظرفیت بیشتری خواهد داشت.
تبلیغات

به‌گزارش imore، شایعات درباره‌ی نسخه مقاوم اپل واچ همچنان ادامه دارد. به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل برای عرضه‌ی نسخه «extreme sports» اپل واچ سری ۸ در پاییز امسال برنامه‌ریزی می‌کند. این یک نسخه کاملاً جدید خواهد بود که به سری اپل واچ اضافه می‌شود و در کنار اپل واچ معمولی سری ۸ و اپل واچ SE به‌روزشده برای اولین‌بار عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش، نسخه‌ی مقاوم اپل واچ دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، باتری با ظرفیت بیشتر و بدنه‌ی فلزی خواهد بود. به گفته افراد آگاه، شرکت اپل بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش ساعت هوشمند خود تا به امروز، باتری با ظرفیت بیشتر و بدنه‌ی فلزی مقاوم را به‌عنوان بخشی از اپل واچ آینده که برای ورزشکاران ورزش‌های هیجان‌انگیز و پرخطر طراحی شده است، روانه‌ی بازار خواهد کرد.

گفته می‌شود صفحه‌‌نمایش نسخه مقاوم تقریباً به دو اینچ افزایش می‌یابد که هفت درصد افزایش نسبت به بزرگ‌ترین اندازه‌ی فعلی را نشان می‌دهد. افزون‌براین، در این گزارش ذکر شده که وضوح صفحه‌نمایش جدید ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل خواهد بود.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که اپل از چه نوع فلزی در نسخه‌ی مقاوم ساعت استفاده می‌کند؛ اما احتمالاً ازآنجاکه برای کاربران ورزش‌های پرخطر به بازار عرضه می‌شود، ماده سبک‌تری باشد. افزون‌براین، مشخص نیست که عمر باتری چه مقدار افزایش پیدا خواهد کرد.

گورمن در ادامه گفت که اپل واچ معمولی سری ۸ و اپل واچ SE به‌روزشده، هر دو اندازه‌ی صفحه‌نمایش فعلی خود را حفظ خواهند کرد.

نسخه‌ی مقاوم اپل واچ دارای صفحه‌نمایشی با قطر تقریباً ۲ اینچ خواهد بود، درحالی‌که اپل واچ جدید سری ۸، اندازه صفحه‌نمایش ۱٫۹ اینچی سری ۷ فعلی و اپل واچ SE به‌روزشده نیز اندازه‌ی صفحه‌نمایش فعلی را حفظ می‌کند.

نسخه جدید اپل واچ بدون‌ شک برای افرادی که ورزش‌های هیجان‌انگیز و پرخطر انجام می‌دهد یا نیاز به عمر باتری طولانی‌تر برای مواردی مانند پیاده‌روی و دو استقامت دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

این شرکت مطمئناً بخشی از دارندگان ساعت‌های هوشمند را هدف قرار داده است که اکنون برندهای دیگری مانند گارمین را انتخاب می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود اپل واچ سری ۸ در کنار آیفون ۱۴ طی رویدادی در ماه سپتامبر معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات