Mi Band 7 پرو احتمالاً با ظاهری مشابه ساعت‌های هوشمند ۱۳ تیر رونمایی خواهد شد

یک‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً نسخه‌ی پرو دستبند Mi Band 7 بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند خواهد بود تا یک دستگاه نظارت بر تناسب اندام. انتظار می‌رود این دستگاه ۱۳ تیر به‌همراه سری شیائومی 12 رسماً رونمایی شود.
تبلیغات

شیائومی اخیراً مشغول کار روی محصولات مرتبط با تناسب اندام بوده و سال جاری را با عرضه‌ی شیائومی S1 و S1 Active آغاز کرد و مدتی بعد در ماه می از دستبند سلامت Mi Band 7 رونمایی کرد. شواهد نشان می‌دهد نسخه‌ی حرفه‌ای این دستبند نیز در دست ساخت بوده است و این شرکت رسماً تأیید کرد که این مدل در تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیر) در چین رونمایی خواهد شد.

به گزارش AndroidPolice، شیائومی به‌زودی از سری 12S رونمایی خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی پرو Mi Band 7 نیز درکنار این گوشی‌ها معرفی خواهد شد. شیائومی در حساب کاربری ویبو خود تیزری از این محصول به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این دستگاه تجربه‌ی حرفه‌ای در زمینه‌ی ورزش و سلامت ارائه خواهد داد. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درمورد این دستبند دردسترس نیست. البته افشاگر معروف DigitalChatStation دو تصویر از این دستبند سلامت به‌اشتراک گذاشته که نگاه دقیق‌تری به این محصول ارائه می‌دهد. مهم‌ترین نکته درمورد این محصول، این است که برخلاف مدل‌ استاندارد Mi Band 7، بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند است تا یک دستبند سلامت.

درحالی‌که بیشتر دستبندهای هوشمند شیائومی از صفحه‌نمایش مستطیلی خمیده بهره می‌برند، نمایشگر Mi Band 7 Pro مربعی‌شکل خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه حداقل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شوند. البته هنوز نمی‌دانیم آیا این محصول در رنگ‌بندی‌های دیگر نیز دردسترس قرار خواهد گرفت یا خیر. مدل مشکی این دستبند با بدنه‌ای فلزی همراه خواهد بود، درحالی‌که نسخه‌ی سفید از بدنه‌ی طلایی‌رنگ بهره خواهد برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Mi Band 7 Pro احتمالاً از موقعیت‌یاب داخلی (GPS) برای ردیابی فعالیت‌های کاربر استفاده خواهد کرد؛ قابلیتی که در Band 7 استاندارد وجود ندارد. ظرفیت باتری این محصول نیز احتمالاً افزایش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات