تصاویر منتسب به One UI Watch 4.5 تغییرات ظاهری عمده‌ای را به نمایش می‌گذارد

جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند بعدی سامسونگ دارای واچ‌فیس‌های جدید و رابط کاربری نوآوری‌شده خواهد بود.
تبلیغات

گوشی‌های سامسونگ تنها دستگاه‌هایی نیستند که در آینده نزدیک به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری بزرگ را دریافت خواهند کرد. همان‌طور که در انتظار به‌روزرسانی One UI 5.0 هستیم، نسخه بتا ماه آینده ارائه می‌شود. در این‌ بین، سامسونگ نیز چندی پیش Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 بتا را عرضه کرده است.

به‌گزارش سم‌موبایل، این نسخه احتمالاً در سری گلکسی واچ ۵ که چند ماه آینده رونمایی می‌شود، استفاده خواهد شد. امروزی تصاویری منتشر شده که برخی از تغییرات را نشان می‌دهد.

نگاهی اجمالی به به‌روزرسانی Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5

تصاویر فاش‌شده برخی از واچ‌فیس‌های جدیدی را نشان می‌دهد که شامل این به‌روز‌رسانی خواهد شد. تغییرات ظاهری در مقایسه با واچ‌فیس‌های ساعت موجود کاملاً مشهود است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اکنون برخی از گزینه‌ها اطلاعات بیشتری درباره‌ی فعالیت‌های تناسب اندام، آب‌و‌هوا و ضربان قلب ارائه می‌دهند.

سایر تصاویر بهبودهایی را در تجربه تایپ روی ساعت نمایش می‌دهند. در تصویر دیگر هنگام برقراری تماس ازطریق ساعت، امکان انتخاب بین سیم‌کارت یک و دو از مچ نیز وجود خواهد داشت.

تصحیح رنگ در نسخه‌ی جدید باعث بهبود دید می‌شود. افزون‌براین می‌توانید تأخیر لمس و نگه‌داشتن و همچنین مدت ضربه را تنظیم کنید تا تجربه ناوبری خود را سفارشی کنید. این کار زمانی مفید خواهد بود که گلکسی واچ ۵ در حال حذف قاب چرخشی فیزیکی خود است.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی می‌خواهد Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 را برای ساعت‌های هوشمند موجود عرضه کند. درهرحال پیش‌بینی می‌شود که احتمالاً قبل از عرضه‌ی سری گلکسی واچ ۵ در ماه آگوست به بازار اتفاق نخواهد افتاد.

تصویر Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر دوم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر سوم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر چهارم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر پنجم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر ششم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر هفتم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر هشتم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تصویر نهم Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات