ساعت ۴۵ دلاری ریلمی R100 با سنسور SpO2، شارژدهی ۷ روزه و بدون GPS معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت جدید و ۴۵ دلاری ریلمی R100 با بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس و حسگر ضربان قلب و نمایشگر LCD رونمایی شد. این ساعت با هربار شارژ‌ تا هفت روز دوام می‌آورد.
تبلیغات

ریلمی همان‌طورکه پیش‌تر وعده داده بود، ساعت هوشمند جدید Realme TechLife Watch R100 را معرفی کرد. TechLife Watch R100 ساعتی اقتصادی است که بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس دارد و از سیستم‌عاملی اختصاصی، صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی TFT LCD با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و بند سیلیکونی استفاده می‌کند. ریلمی می‌گوید این ساعت جدید بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نظیر کریکت و فوتبال و دویدن در فضای باز دارد؛ اما از GPS بهره نمی‌برد.

ساعت ریلمی Realme TechLife Watch R100 مدل مشکی

به‌گزارش نوت‌بوک‌چک، ساعت جدید R100 از Bluetooth 5.2 پشتیبانی می‌کند و از حسگر اپتیکال ضربان قلب و حسگر تخمین میزان اشباع اکسیژن خون (SpO2) بهره‌مند است. به‌گفته‌ی ریلمی، این ساعت با باتری ۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی خود می‌تواند با هربار شارژ تا هفت روز دوام بیاورد. شارژ کامل R100 نیز حداکثر دو ساعت طول می‌کشد.

ابعاد ریلمی R100 برابر با ۵۴٫۱ در ۴۶ در ۱۲٫۲ میلی‌متر و وزنش ۴۶ گرم اعلام شده است. اکثر ساعت‌های اقتصادی گواهی ضدآب و ضدگردوغبار ندارند؛ اما ساعت جدید ریلمی گواهی IP68 نیز دارد.

ساعت ریلمی Realme TechLife Watch R100 مدل نقره ای

ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 با سیستم‌‌عامل‌های اندروید و iOS سازگاری دارد و ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷ تیر ۱۴۰۱)، با قیمت تقریباً ۴۵ دلار و در رنگ‌های مشکی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات