بند ۲۹۹ دلاری Wristcam امکان تماس ویدئویی را برای اپل واچ فراهم می‌کند

شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امکان برقراری تماس‌های ویدئویی روی اپل واچ با استفاده از بند Wristcam فراهم شد.
تبلیغات

اگر شما هم یکی از دارندگان اپل واچ هستید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید اکنون می‌توانید با این ساعت تماس ویدئویی برقرار کنید. متأسفانه این قابلیت با استفاده از فیس‌تایم انجام نمی‌شود و درعوض باید از اپلیکیشن Wristcam استفاده کنید؛ این یعنی برای برقراری تماس ویدئویی، هر دو طرف باید این اپلیکیشن را نصب کنند. برای دسترسی به قابلیت تماس ویدئویی کاربران ابتدا باید به وب‌سایت Wristcam مراجعه و درخواست خود را برای دسترسی زودهنگام ثبت کنند. شما باید نام و آدرس ایمیل خود را در فرم موردنظر ثبت کنید. اگرچه این روش، یکپارچه‌ترین راهکار ممکن برای برقراری تماس ویدئویی روی اپل واچ نیست، اما شرکت Wristcam در وب‌سایت خود توضیح داده که برای پشتیبانی و سازگاری بهتر با توسعه‌دهندگان دیگر درحال همکاری است.

همان‌طور که XDA اشاره کرده، Wristcam با ارائه‌ی بند جذابی برای اپل واچ، امکان ثبت عکس و فیلم را برای دارندگان این ساعت هوشمند فراهم کرد. این لوازم جانبی توسط یکی از مهندسان سابق اپل ساخته شده است. در بیانیه‌ی مأموریت این شرکت آمده که بر ایجاد تجربیات نرم‌افزاری با بهره گرفتن از دوربین تمرکز دارد. Wristcam از دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی برای گرفتن عکس و ویدئوهای 1080p بهره می‌برد و علاوه‌براین یک دوربین دو مگاپیکسلی برای ثبت سلفی دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

wristcam برای اپل واچ

شما می‌توانید دوربین را ازطریق اپلیکیشن مخصوص Wristcam فعال کرده یا با دکمه‌ی فیزیکی آن را روشن کنید. با یک‌بار فشار دادن دکمه می‌توانید عکس بگیرید و با فشار طولانی، فیلم‌برداری را آغاز کنید. این محصول هشت گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که می‌تواند بیش از یک ساعت ویدئو یا هزاران عکس را در خود جای دهد. Wristcam به برق نیاز دارد و می‌توان آن را با کابل شارژ مغناطیسی همراه، شارژ کرد. این محصول در سه رنگ و در ۶ سایز از ۳۸ تا ۴۵ میلی‌متر موجود است و می‌توان آن را با قیمت ۲۹۹ دلار از وب‌سایت رسمی این شرکت خریداری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات