تصاویر فاش‌شده جدید پیکسل واچ را روی مچ دست نشان می‌دهد

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از کاربران ردیت که پیش از این تصاویری از پیکسل واچ به‌ اشتراک گذاشته بود، اکنون تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند روی مچ دست خود منتشر کرده است.
تبلیغات

اکنون به‌لطف کاربری به‌نام tagtech414 در ردیت که پیش از این تصاویری از ساعت هوشمند معرفی نشده‌ی گوگل به‌اشتراک گذاشته بود، یک دید کلی از این محصول به‌ دست آوردیم. در تصاویر قبلی فقط پیکسل واچ بدون بند را داشتیم و حتی مقایسه‌ای از ابعاد و ظاهر این محصول درکنار اپل واچ و گلکسی واچ دردسترس قرار گرفت. اکنون اگرچه به‌نظر می‌رسد tagtech414 هنوز موفق به راه‌اندازی پیکسل واچ نشده، اما ایده‌ی بهتری از ظاهر این محصول روی مچ دست ارائه می‌دهد.

پیکسل واچ روی مچ دست

به گزارش TheVerge، پست جدید tagtech414 در ردیت برای اولین‌ بار ساعت هوشمند پیکسل واچ را با بندهای این محصول نشان می‌دهد. براساس تصاویر و توضیحات ارائه‌شده، به نظر می‌رسد بندهای این محصول سیلیکونی بوده و جای اثرانگشت روی آن باقی نمی‌ماند. با توجه به این تصاویر ظاهراً بندهای پیکسل واچ شبیه بندهای اسپرت اپل واچ است و فقط کمی باریک‌تر به‌نظر می‌رسد. این کاربر ردیت می‌گوید که بند ساعت هوشمند گوگل ۲۰ میلی‌متری است. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم بندهای اپل واچ، ۲۲ میلی‌متری است. این بند از نظر طراحی شبیه فیت‌بیت Charge 5 است با این تفاوت که هیچ نشانی از برند Fitbit برجسته روی آن دیده نمی‌شود.

پیکسل واچ

tagtech414 همچنین از راحت بودن ساعت ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید گویی هیچ چیز روی دست او نیست. او همچنین اشاره کرده است وقتی مچ دست خود را به عقب خم می‌کند، صفحه‌ و دکمه‌ی لبه‌ی کناری ساعت به پشت دست او فرو نمی‌رود.

پیکسل واچ روی مچ دست

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد این تصاویر نشان‌دهنده‌ی مدل واقعی پیکسل واچ است، اما داستان tagtech414 از روش به‌ دست آوردن این ساعت کمی عجیب است. این کاربر مدعی شده که یکی از دوستان وی دستگاه را در یک رستوران پیدا کرده و به وی تحویل داده است. این کاربر در پرسش‌وپاسخ آنلاینی که در ردیت ایجاد کرده بود به این مورد اشاره داشت که ساعت و بندهای آن به‌طور جداگانه بسته‌بندی شده و دوست او ابتدا فراموش کرده بود بندهای آن را با خود بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات