رندرهای اولین ساعت هوشمند و هدفون‌بی‌سیم Buds Pro پوکو جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای ساعت هوشمند POCO Watch و هدفون بی‌سیم POCO Buds Pro، شباهت آن‌ها را با دستگاه‌های موجود ردمی شیائومی تأیید می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش notebookcheck، پوکو روز گذشته رسماً تأیید کرد که ساعت هوشمند POCO Watch و هدفون بی‌سیم POCO Buds Pro را در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۲ (۶ اردیبشهت ۱۴۰۱) همراه‌ با POCO F4 GT، نسخه‌ی جهانی Redmi K50 Gaming، رونمایی می‌کند. چندی پیش گفته شده بود که شیائومی برای ساخت ساعت POCO به یکی دیگر از زیرمجموعه‌های این شرکت، یعنی 70mai تکیه خواهد کرد؛ اما ظاهراً اینگونه نیست و POCO Watch نیز ریبرندشده‌ی ساعت هوشمند ساخت شیائومی خواهد بود.

رندر ساعت هوشمند پوکو

با اینکه هیچکدام از افشاگران OnLeaks و Digit.In گزارشی درباره‌ی صحت موضوع فوق ندارند، تصویری از ساعت پوکو منتشر کرده‌اند که همان ردمی واچ ۲ را نشان می‌دهد. بر این اساس، ساعت پوکو به صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد. به همین ترتیب، Digit.In گفت که ساعت پوکو دارای ابعاد ۳۹٫۱ در ۳۴٫۴ در ۱۰ میلی متر با همان ابعاد ردمی واچ ۲ خواهد بود. به‌موجب این شباهت‌ها، پیش‌بینی می‌شود که ساعت پوکو نیز وزنی معادل ۳۱ گرم داشته باشد و دربرابر آب تا فشار ۵ اتمسفر مقاومت کند.

افزون‌براین، ساعت پوکو ظاهراً با سیستم‌عامل اختصاصی عرضه می‌شود و خبری از Wear OS نخواهد بود. به‌همین‌ترتیب، از باتری ۲۲۵ میلی‌آمپر‌ساعتی قدرت خواهد گفت که شباهت دیگری به ردمی واچ ۲ دارد. ساعت مذکور احتمالاً از بلوتوث ۵ و GPS همراه‌ با قابلیت نظارت بر ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون (SpO2) پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که پوکو حتی اولین ساعت هوشمند خود را با همان رنگ‌های موجود در ردمی واچ ۲ عرضه خواهد کرد.

رندر هدفون بی‌سیم پوکو

از طرفی دیگر، OnLeaks و Digit.In رندرهای هدفون‌ بی‌سیم پوکو بادز پرو (POCO Buds Pro) را فاش کرده‌اند که نسخه‌‌ی Genshin Impact Edition را نشان می‌دهد.

رندر هدفون بی‌سیم پوکو در نمای کلی خارج از کیس

به‌طور خلاصه، این هدفون‌ همان Redmi AirDots 3 Pro Genshin Impact Edition با نام تجاری جدید است که ماه گذشته در چین عرضه شد. بدین‌ترتیب، هدفون‌ مذکور احتمالاً ویژگی‌هایی شامل حداکثر ۲۸ ساعت عمر باتری، گواهی IP54 و اتصال بلوتوث ۵٫۲ خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات