جزئیات سری گلکسی واچ 5 سامسونگ منتشر شد؛ خداحافظی با نسخه کلاسیک

شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ظاهراً قصد دارد گلکسی واچ ۵ را در دو نسخه‌ی «معمولی» و «پرو» به بازار عرضه کند و دیگر نسخه‌ی «کلاسیک» وجود نخواهد داشت.
تبلیغات

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک اولین ساعت‌های هوشمند دنیا بودند که از Wear OS 3.0 بهره می‌بردند. افزون‌براین، ویژگی‌هایی مانند نظارت بر ساختار بدن را ارائه می‌کردند. به‌گزارش Sammobile، غول کره‌ای قصد دارد اواخر سال ۲۰۲۲، ساعت‌های هوشمند جدید خود را با تغییری جالب توجه عرضه کند.

با اینکه نسل قبلی ساعت‌های گلکسی در مدل‌های معمولی و کلاسیک راهی بازار شدند، ظاهراً دیگر از گلکسی واچ ۵ مدل کلاسیک خبری نخواهد بود. گفته می‌شود که سامسونگ ساعت هوشمند آینده خود را در دو مدل گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این مدل‌ها به فریم چرخشی دلخواه طرفداران سامسونگ است، مجهز خواهد شد یا خیر. همچنین، گلکسی واچ ۵ احتمالاً در دو اندازه و گلکسی واچ ۵ پرو، تنها به یک اندازه محدود خواهد شد.

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک

چندی پیش، در گزارشی گفته شد که گلکسی واچ ۵ پرو از باتری قدرتمندی با ظرفیت ۵۷۲ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار خواهد بود. با این تفاسیر، مشکل کاربران زیادی که از عمر باتری سری گلکسی واچ ۴ ناراضی بودند، برطرف می‌شود. پیش‌بینی می‌شود ساعت‌های هوشمند آینده به صفحه‌نمایش OLED دایره‌ای، GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب و حسگر نظارت بر بدن موجود در گلکسی واچ ۴، مجهز شوند.

افزون‌براین، می‌توان تأیید کرد که گلکسی واچ ۵ نسخه‌ی جدیدی از One UI Watch را اجرا خواهد کرد. درنهایت، انتظار می‌رود که سامسونگ بهبودهای بیشتری روی این پوشیدنی‌ها انجام دهد و ویژگی‌هایی را به One UI Watch اضافه کند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت از تراشه‌ی جدیدی برای گلکسی واچ ۵ استفاده خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات