آنر ساعت هوشمند Watch GS3 و هدفون کاملاً بی‌سیم Earbuds 3 Pro را معرفی کرد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
آنر درکنار گوشی‌های پرچم‌دار مجیک ۴، ساعت هوشمند Watch GS3 و هدفون کاملاً بی‌سیم Earbuds 3 Pro‌ را رونمایی کرد.
تبلیغات

آنر درکنار پرده‌برداری از گوشی‌های پرچم‌دار Honor Magic 4 و Honor Magic 4 Pro، ساعت هوشمند Watch GS3 و ایرباد کاملاً بی‌سیم Earbuds 3 Pro را نیز در رویداد MWC 2022 معرفی کرد.

واچ جی اس ۳ آبی

ساعت هوشمند Watch GS3 اوایل سال جاری میلادی در چین معرفی شده بود. این پوشیدنی از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED با وضوح ۴۶۶ × ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد. Watch GS3‌ بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد؛ اما جنس بند آن بسته به رنگ ساعت متفاوت است. مدل‌های Ocean Blue و Classic Gold از بندهای چرمی Nappa استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که نسخه‌ی Midnight Black‌ با بند لاستیکی عرضه می‌شود.

واچ جی اس ۳ طلایی

چینی‌ها ساعت هوشمند جدیدشان را به حسگر نوری هشت‌کاناله‌ی PPG برای سنجش ضربان قلب و پایش مداوم سطح اکسیژن خون و خواب مجهز کرده‌اند. Watch GS3 به‌لطف گیرنده‌ی GNSS با فرکانس دوگانه که از پنج استاندارد موقعیت‌یابی مهم دنیا پشتیبانی می‌کند، قابلیت پایش ۱۰۰ حالت متفاوت ورزش را نیز دارد.

ایربادز ۳ پرو خاکستری

آنر ساعت هوشمند Watch GS3 با بند لاستیکی و چرمی را به‌ترتیب با برچسب‌های قیمتی ۲۲۹ و ۲۴۹ یورو فروخته خواهد شد. در سوی دیگر میدان، ایرباد کاملاً بی‌سیم Earbuds 3 Pro‌ را داریم که از درایورهای ۱۱ میلی‌متری و سیستم اکتیو حذف نویز محیطی (ANC) و قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن بهره می‌برد. چینی‌ها می‌گویند ایربادز ۳ پرو به‌همراه کیس شارژ خود تا ۲۴ ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد.

ایربادز ۳ پرو سفید

ایربادز ۳ پرو در رنگ‌های سفید و خاکستری با قیمت ۱۹۹ یورو فروخته می‌شود؛ اما آنر هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان عرضه ارائه نداده است. قیمت هندزفری بی‌سیم معرفی شده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات