مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایربادهای ورزشی جبرا معرفی شد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
جبرا در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ جدیدترین عضو از خانواده‌ی الیت خود با نام الیت 4 اکتیو را در رنگ‌های آبی، مشکی و نعنایی روشن معرفی کرد.
تبلیغات

جبرا برندی دانمارکی است و زیرمجموعه‌ای از شرکت دانمارکی تولیدکننده‌ی ابزار و وسایل الکترونیکی به نام GN است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات صوتی و شنیداری فعالیت می‌کند. این برند در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از ایرباد بی‌سیم ۱۱۹ دلاری خود به نام الیت 4 اکتیو رونمایی کرد. این ایرباد بی‌سیم ضد آب بوده و به حذف‌کننده‌ی نویز فعال (ANC) مجهز است و از ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ در ۱۴۰۰) در رنگ‌های آبی، مشکی و نعنایی روشن به بازار عرضه می‌شود.

jabra-elite-4-amazon-uk

الیت 4 اکتیو از نظر قیمتی بین دو ایربادز الیت 3 که ۹۹ دلار است و الیت 7 اکتیو ۱۸۰ دلاری قرار می‌گیرد؛ این ایربادز مانند الیت 7 اکتیو قلاب یا دنباله‌ای ندارد و کاربر هنگام استفاده از آن، احساس راحتی می‌کند؛ اما از پوشش سیلیکونی و سبک ShakeGrip الیت 7 اکتیو بی‌بهره است و درنتیجه، امکان افتادن ایربادز از گوش وجود دارد.

الیت 4 اکتیو از استاندارد IP57 پشتیبانی می‌کند و همان سطح محافظت دربرابر آب و گرد و غبار الیت 7 اکتیو را دارد.

به گزارش Digitaltrends و به ادعای جبرا، کاربر به ازای هر بار شارژ این ایربادز می‌تواند تا ۷ ساعت از آن استفاده کند که این مقدار با احتساب شارژ جعبه‌ی ایرباد به ۲۸ ساعت هم می‌رسد. الیت 4 اکتیو با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند عملکردی یک‌ساعته ارائه دهد.

جدید‌ترین ایربادز جبرا، مانند مدل‌های دیگر این برند، مجهز به حالت شفافیت یا Transparency mode است که برای کاربر امکان شنیدن صدای اطراف و دنیای بیرون را در هنگام ضرورت مانند تقاطع‌های شلوغ، فراهم می‌کند. این ایربادز از کدک‌های بلوتوث AAC و aptX پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با دیگر ایربادز‌های جبرا، کیفیتی بسیار خوبی ارائه می‌کند. هر سری ایرباد الیت 4 اکتیو می‌تواند به‌طور مستقل برای برقراری تماس و گوش دادن به موسیقی در حالت مونو استفاده شود.

nbc-jabra-elite-4-active

کاربران اندرویدی این ایربادها از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند راه‌اندازی سریع به کمک Fast Pair گوگل و امکان استفاده از الکسا یا سرویس لمس (Tap) اسپاتیفای برخوردار خواهند بود؛ سرویس لمس (Tap) اسپاتیفای، سرویسی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنها با یک‌بار لمس ایربادز جفت‌شده با این اپلیکیشن، محتوای در حال پخش را متوقف کنند و بالعکس.

جدیدترین ایربادهای جبرا در کلاس قیمتی خود، امکانات بسیار خوبی دراختیار کاربر قرار می‌دهند و کاربر را از صرف هزینه‌ی گزاف برای قابلیت‌های ارائه شده در ایربادز‌های مشابه بی‌نیاز می‌کنند.

شما درباره‌ی مشخصات و قیمت ایربادز جدید الیت 4 اکتیو چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات