Watch S1 شیائومی با طراحی دایره‌ای و عمر باتری ۱۲ روزه معرفی شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی در رویداد معرفی جدیدترین پرچمداران خود، ساعت هوشمند Watch S1 را نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

شیائومی امروز هم‌زمان با معرفی پرچمداران جدید خود، ساعت هوشمند Watch S1 را نیز معرفی کرد. این شرکت بر استفاده از مواد عالی در ساخت Watch S1 تأکید دارد. قاب این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده و بند‌هایی از جنس چرم دارد.

این ساعت به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌براینچ با پوشش یاقوت کبود مجهز شده است. این ساعت با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

Watch S1 از ۱۱۷ حالت ورزشی با موقعیت‌یابی GNSS برای ردیابی فعالیت در فضای باز پشتیبانی می‌کند. شیائومی خاطرنشان می‌کند که این ساعت ۲۴ ساعته وضعیت سلامت افراد را پایش می‌کند؛ اما درمورد حسگرهای دستگاه یا قابلیت‌های نظارتی آن توضیحی نمی دهد.

انرژی موردنیاز این ساعت را باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین شده که با یک بار شارژ تا ۱۲ روز استفاده‌ی مداوم و تا ۲۴ روز در حالت آماده‌به‌کار پاسخ‌گو است. شیائومی گفته است که یک‌ بار شارژ کامل این دستگاه تنها ۲٫۵ ساعت زمان می‌برد. قیمت ساعت هوشمند جدید شیائومی ۱،۰۹۹ یوان (معادل ۱۷۳ دلار) درنظر گرفته شده و از ۳۱ دسامبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات