عینک هوشمند هواوی با HarmonyOS معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
عینک هوشمند هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS و فریم‌هایی با قابلیت تعویض معرفی شد.
تبلیغات

هواوی امروز در جریان رویداد ۲۳ دسامبر (۲ دی) به‌همراه محصولاتی همچون گوشی تاشدنی P50 Pocket و لپ‌تاپ میت‌بوک X پرو ۲۰۲۲، عینک هوشمند خود را نیز با سیستم‌عامل HarmonyOS و فریمی با قابلیت تعویض رونمایی کرد.

عینک هوشمند جدید هواوی به‌موجب طراحی خاصش، امکان تعویض بخش جلویی فریم خود را نیز به کاربر می‌دهد. چینی‌ها عینک جدیدشان را با سه مدل فریم Classic و Stylish Pilot و Retro Round عرضه می‌کنند. این عینک با طراحی باریک، رنگ‌های متنوع، لولاهای منعطف و جنس نایلون سبک‌وزن به‌فروش خواهد رسید.

پوشیدنی جدید هواوی از اسپیکرهای بزرگ ۱۲۸ میلی‌متر مربعی برای تولید صدای استریویی فراگیر، سیستم آکوستیک میدان صوتی وارونه برای کاهش نشتی صدا و میکروفون‌های دوگانه‌ی برای انتقال شفاف‌تر صدا در محیط‌های بیرون و در معرض کوران باد بهره می‌برد.

عینک هوشمند جدید هواوی از سیستم‌عامل HarmonyOS استفاده می‌کند و از مواردی همچون پیام‌های کوتاه، جداول زمانی و اطلاعات پرواز پشتیبانی می‌کند. این عینک ژست‌های حرکتی مختلفی مانند دوبار ضربه برای پخش/مکث صدا، یک‌بار ضربه برای سوئیچ‌کردن صدا و لمس طولانی برای رد کردن تماس دارد.

پوشیدنی جدید چینی‌ها را می‌توان با یک‌بار شارژ تا ۱۶ ساعت استفاده کرد؛ هواوی می‌گوید این عینک هوشمند با سیستم شارژ مغناطیسی‌اش ظرف ۱۰ دقیقه برای استفاده به‌مدت ۸۰ دقیقه شارژ می‌شود. از سوی دیگر عینک هواوی به‌موجب دریافت گواهی IPX4، حداقل روی کاغذ، در برابر بارش‌های ناگهانی باران مقاوم خواهد بود.

براساس اعلام هواوی، عینک هوشمند جدید این شرکت در دو نسخه‌ی طبی و آفتابی با قیمت‌های ۱۶۹۹ و ۱۸۹۹ یوان (۲۶۷ و ۲۹۸ دلار) در بازار چین به‌فروش می‌رسد؛ اما اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی محصول در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات