ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت سنجش فشار خون معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی از ساعت هوشمند جدید خود به نام Huawei Watch D با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون و ECG رونمایی کرد.
تبلیغات

هواوی در جریان مراسم ۲۳ دسامبر در کنار معرفی گوشی تاشو پی ۵۰ پاکت، از ساعت هوشمند جدید خود موسوم به هواوی واچ D نیز رونمایی کرد که اولین ساعت هوشمند این برند است که از قابلیت بسیار کاربردی سنجش فشار خون و ECG برای ثبت اختلالات ضربان قلب بهره می‌برد.

هواوی واچ D قادر است با دقت بسیار بالا به‌طور مداوم فشار خون کاربر را اندازه‌گیری کند و با ذخیره‌ی داده‌ها به مدت چند روز، تصویر جامعی از تغییرات فشار خون او ارائه می‌دهد. هواوی همچنین وعده داد کاربران واچ D با اشتراک VIP یکساله که همراه با خرید ساعت فعال می‌شود، می‌توانند از خدمات سلامت این شرکت استفاده کنند و با ارائه داده‌های ثبت شده توسط واچ دی، از توصیه متخصصان پزشکی بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، این ساعت قابلیت تشخیص بیش از ۷۰ فعالیت ورزشی را دارد که در مقایسه با برند‌های دیگر، عدد قابل‌توجهی است.

واچ D به گفته هواوی اولین ساعت هوشمند با قابلیت سنجش فشار خون است که با گواهی IP68 مقاوم دربرابر گردوخاک و نفوذ آب عرضه می‌شود. هواوی همچنین گفت وزن این ساعت تنها یک‌ششم دستگاه‌های متداول اندازه‌گیری فشار خون است و به همین دلیل احساس راحتی روی مچ دست خواهد داشت.

هواوی واچ D با صفحه‌نمایش ۱.۶۴ اینچی HD تمام رنگی و با تراکم ۳۲۶ پیکسل، به گفته این شرکت وضوح تصویر بسیار خوبی ارائه می‌دهد و خواندن اطلاعات روی این نمایشگر در یک نگاه گذرا امکان‌پذیر است.

هواوی عملکرد باتری این ساعت را نیز عالی توصیف کرد. واچ D با شش بار اندازه‌گیری فشار خون و پنج بار اندازه‌گیری ECG در روز قادر است تا ۷ روز شارژدهی داشته باشد.

این ساعت در دو رنگ مشکی و تیتانیوم موجود است و از تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) با قیمت ۲۹۸۸ یوان (حدودا ۴۷۰ دلار) روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات