ساعت شیائومی واچ S1 احتمالا سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۲ در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً شیائومی قصد دارد ساعت هوشمند واچ S1 را در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی در بازار اروپا و آسیا عرضه کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد شرکت شیائومی در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی ساعت هوشمند جدید خود موسوم به شیائومی واچ S1 در بازارهای اروپا و آسیا است. به‌گزارش گیزموچاینا، موکول شارما اعلام کرده است که غول فناوری چینی در حال کار روی ساعت هوشمند جدیدی به‌ نام شیائومی واچ S1 است.

انتظار می‌رود این ساعت در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ در بازارهای متعدد سراسر جهان از‌جمله اروپا، اندونزی، مالزی و سنگاپور در‌دسترس مشتریان قرار گیرد. البته گفته شده است این محصول در بازار هند نیز عرضه خواهد شد؛ اما این خبر هنوز تأیید نشده است.

براساس پیش‌بینی‌ها، ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 در‌واقع نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری می واچ و می واچ کالر ریوالو و می واچ ریوالو اکتیو خواهد بود. متأسفانه مشخصات این ساعت فعلا دردسترس نیست؛ اما با نگاهی به می واچ ریوالو، می‌توان دیدی کلی از آنچه باید انتظار داشته باشیم، به‌دست آوریم.

می واچ ریوالو اکتیو که در ماه جولای معرفی شده است، از قابلیت‌های مختلفی مثل سیستم نظارت بر اکسیژن خون SpO2، ردیاب ۲۴ ساعته ضربان قلب، VO2 Max، ردیابی خواب و نشانگر استرس و انرژی بهره می‌برد. این دستگاه دربرابر نفوذ آب مقاوم و در ۶ رنگ‌بندی متفاوت دردسترس مشتریان قرار گرفته است.

علاوه‌براین، ساعت یادشده از دستیار هوشمند آمازون آلکسا پشتیبانی می‌کند که به کاربران کمک می‌کند با استفاده از ساعت هوشمند خود، موسیقی در حال پخش را کنترل کنند. دارندگان این ساعت امکان دسترسی به ۱۱۷ حالت ورزشی، بیش از ۱۱۰ واچ‌فیس، سیستم موقعیت‌یاب داخلی GPS/GLONASS و اعلان‌ها را خواهند داشت.

می واچ ریوالو اکتیو از نمایشگر امولد رنگی دایره‌ای به ابعاد ۳/۵۳ سانتی‌متر بهره می‌برد و عمر باتری آن نیز ۱۴ روز است. با نزدیک‌شدن به پایان سال، انتظار داریم اطلاعات و اطلاعات بیشتری درباره‌ی ساعت آتی شیائومی S1 منتشر شود،

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات