اپل واچ SE 2 احتمالا به‌همراه یک مدل مقاوم جدید در سال 2022 معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۲، ساعت هوشمند اپل‌واچ SE 2 را در کنار یک مدل جدید مقاوم مخصوص ورزش‌کاران معرفی کند.
تبلیغات

اپل با معرفی ساعت‌های هوشمند سری اپل‌واچ، موفق شد بخش عمده‌ای از بازار محصولات پوشیدنی هوشمند را به‌خود اختصاص دهد. این شرکت اخیراً سری ۷ ساعت هوشمند خود را هم معرفی کرده است و اکنون درحال کار روی مدل‌های جدید این محصول است. براساس گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، شرکت اهل کوپرتینو احتمالاً خط تولید ساعت‌های هوشمند خود را اصلاح خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل برای سال آینده احتمالاً شامل یک مدل به‌روز شده از اپل‌واچ SE است؛ مدلی که ممکن است با نام اپل‌واچ SE 2 روانه‌ی بازار شود. علاو‌بر این انتظار می‌رود اپل سال آینده درکنار واچ SE2، مدل جدیدی از ساعت هوشمند خود را با طراحی مقاوم برای ورزش‌کاران معرفی کند.

اپل درکنار تولید این دستگاه‌های جدید، همچنان به تولید مدل‌های استاندارد ساعت هوشمند خود ادامه خواهد داد. گفته می‌شود اپل‌واچ ۸ کامل‌ترین و بهترین قابلیت‌ها را ارائه خواهد داد و درواقع مدل پرچم‌دار آینده‌ی ساعت‌های هوشمند این شرکت خواهد بود.

اپل‌واچ SE 2 برپایه‌ی طراحی مدل اصلی این محصول یعنی واچ SE تولید خواهد شد. اپل سال ۲۰۲۰ مدل SE ساعت هوشمند خود را برای مشتریانی که به‌دنبال محصولی مقرون‌به‌صرفه‌تر بودند معرفی کرد. این دستگاه شباهت‌ زیادی به اپل‌واچ استاندارد دارد اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته مثل نمایشگر همیشه روشن، حسگر سنجش اکسیژن خون و عملکرد ECG بی‌بهره است.

تا این لحظه هیچ جزئیاتی درمورد مدل به‌روز شده‌ی واچ SE دردسترس قرار نگرفته است، اما به‌نظر نمی‌رسد نسل بعدی این ساعت هوشمند نسبت به مدل کنونی آن تغییرات زیادی داشته باشد. البته انتظار می‌رود اپل‌واچ SE 2 از نظر طراحی کمی نسبت به مدل ۲۰۲۰ این محصول تغییر کند و علاوه‌براین برخی از ویژگی‌های مربوط به مدیریت سلامت و تناسب اندام به آن اضافه شود. شایان ذکر است این پیش‌بینی‌ها فعلا درحد حدس‌وگمان است و نمی‌توان با قاطعیت در این مورد نظر داد.

اپل همچنین تصمیم دارد یک مدل جدید از ساعت هوشمند خود را برای ورزش‌کاران معرفی کند. گفته می‌شود این دستگاه از طراحی مقاومی بهره خواهد برد و ممکن است قاب آن دربرابر ضربه، خط‌وخش و فرورفتگی مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر اپل‌واچ داشته باشد.

غول فناوری کوپرتینو، درحال‌حاضر سه سری ساعت هوشمند دارد که شامل اپل‌واچ سری ۳، اپل واچ سری ۷ و اپل‌واچ SE است. ظاهراً این شرکت قصد دارد با ارائه‌ی محصولاتی با طراحی متفاوت، مشتریان خاص را نسبت به استفاده از ساعت‌های هوشمند خود ترغیب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات