اپل واچ سری ۸ احتمالا در سه اندازه عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته یک تحلیل‌گر نسل بعدی اپل واچ می‌تواند در سه اندازه مختلف عرضه شود و احتمالاً شاهد نسخه‌ای مجهز به بزرگ‌ترین نمایشگر طی سالیان اخیر خواهیم بود.
تبلیغات

اپل به‌تازگی جدیدترین ساعت هوشمندش را با نام اپل واچ سری ۷ با بهبودهایی در مؤلفه‌‌ی طراحی رونمایی و روانه بازار کرده است. ساعت هوشمند یادشده برای نخستین بار در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که به سبب آن اپل توانسته است نمایشگر بزرگ‌تری در شاسی دستگاه تعبیه کند. اما شواهد نشان می‌دهد که تلاش‌های اپل برای افزایش ابعاد نمایشگر به اینجا ختم نمی‌شود؛ چراکه گفته می‌شود غول دنیای فناوری برای نسل بعدی گجت مذکور سه اندازه را در نظر گرفته است و ظاهراً یکی از آن‌ها به نمایشگر بزرگ‌تری در مقایسه با مدل ۴۵ میلی‌متری کنونی مجهز خواهد شد.

این ادعا توسط راس یانگ، مدیر مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر، مطرح شده است و خاطرنشان می‌کند که اگر سال آینده ۳ سایز اپل واچ وجود داشته باشد متعجب نشوید. البته یانگ مشخص نمی‌کند که ابعاد دقیق آن‌ها چه خواهد بود.

تاکنون تمامی مدل‌های اپل واچ در دو اندازه کوچک و بزرگ ارائه شده‌اند و مشخص نیست که گزینه سوم در کجای ترکیب قرار خواهد گرفت. مینگ چی کو نیز پیش‌تر گفته بود که معتقد است اپل واچ سری ۸ ویژگی جدید مدیریت سلامت را در سال ۲۰۲۲ شامل خواهد شد و قابلیت‌هایی نظیر توانایی نظارت بر دمای بدن و سطح گلوکز خون را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

اعتقاد بر این است که ویژگی نخست مبتنی بر برنامه‌ریزی باروری است تا شناخت زنان از چرخه تخمک‌گذاری و تشخیص الگوهای ردیابی خواب را افزایش بدهد. ظاهراً در آینده‌ای نزدیک، حسگر مذکور می‌تواند تب را نیز تشخیص بدهد.

دومین ویژگی مورد انتظار احتمالاً بازه افزایش فشار را تشخیص می‌دهد و می‌تواند وجود فشار خون را نشان بدهد. وال‌استریت ژورنال مدعی است که اپل ابتدا قصد داشت این ویژگی را سال آینده منتشر کند؛ اما در تکمیل این فناوری با مشکل روبه‌رو شده است و اکنون زمان مشخصی برای ارائه این قابلیت وجود ندارد.

طبق گزارشی از بلومبرگ، اپل همچنین مشغول کار روی ساعت هوشمند مقاوم است و از قرار معلوم، نسخه کاملاً ورزشی که می‌تواند Explorer یا Adventure نام داشته باشد، سال ۲۰۲۲ رونمایی و روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود اپل در حال تولید نسخه بعدی اپل واچ SE برای عرضه در همان سال است؛ بنابراین احتمالاً در سال ۲۰۲۲ نخستین بار رونمایی سه نسخه اپل واچ را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات