نسل ششم ساعت‌های Fossil احتمالا به اسنپدراگون ور 4100 پلاس مجهز هستند

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات منابع غیر رسمی، نسل ششم ساعت‌های هوشمند فسیل (Fossil Gen 6) به تراشه اسنپدراگون وِر ۴۱۰۰ پلاس مجهز بوده و با قیمت پایه ۳۰۰ یورو عرضه خواهند شد.
تبلیغات

با اینکه اطلاعات رسمی اندکی از نسل ششم ساعت‌های هوشمند فسیل (Fossil) در اختیارمان قرار دارد، اما اطلاعات غیر رسمی به برخی از مشخصات این نسل از ساعت‌های فسیل اشاره می‌کنند. با توجه به همین منابع، تمام مدل‌های نسل جدید فسیل قرار است به تراشه اسنپدراگون وِر ۴۱۰۰ پلاس مجهز باشند و قیمتشان از ۳۰۰ یورو شروع شود.

اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ پلاس یک تراشه نسبتاً جدید ۱۲ نانومتری بوده، حدود ۸۵ درصد سریع‌تر از مدل ور ۳۱۰۰ است و از اتصال 4G LTE (Cat. 4) و جی‌پی‌اس پشتیبانی می‌کند. برای افزایش عمر باتری، از تراشه کمکی AON در Fossil Gen 6 استفاده شده و می‌تواند اندازه‌گیری پیوسته ضربان قلب و همچنین قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On display) را مدیریت کند.

عمر باتری این ساعت‌ها ۲۴ ساعت است که با وجود پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، شارژ روزانه آن‌ها کمتر اذیت‌کننده خواهد بود. با فست شارژ، می‌توان باتری Gen 6 را در مدت ۳۰ دقیقه از صفر تا ۸۰ درصد شارژ کرد. به‌علاوه، استفاده از حالت ذخیره انرژی حداکثری نیز عمر باتری را به چند روز خواهد رساند.

ساعت‌های هوشمند نسل ششم فسیل در دو سایز ۴۲ و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهند شد. بااین‌حال، نمایشگر هر دو مدل OLED بوده و ابعادی برابر ۱٫۲۸ اینچ خواهد داشت که رزولوشن ۴۱۶×۴۱۶ پیکسل را دراختیار قرار می‌دهد. گفته می‌شود که این نمایشگر، از نسل پیشین روشنایی بیشتری دارد.

بیشتر مدل‌های Gen 6 دربرابر آب مقاوم بوده و می‌توانند تا عمق ۵۰ متری و فشار ۵ اتمسفر دوام بیاورند. از نظر حسگرها و اطلاعات سلامتی، ساعت‌های نسل ششم فسیل از شمارش گام، پایش ضربان قلب، پایش اشباع اکسیژن خون (SpO2) و جی‌پی‌اس برای ردگیری دقیق ورزش در فضای باز استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که فسیل نسل جدید ساعت هوشمند خود را ۲۷ سپتامبر با محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۳۳۰ یورو رونمایی می‌کند و کاربران می‌توانند بین بندهای چرمی، فلزی و پارچه‌ای انتخاب کنند.

نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند نسل ششم فسیل و امکاناتی که دراختیار قرار می‌دهند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات