سونی از ایرباد WF-1000XM4 با ویژگی حذف نویز پیشرفته رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد WF-1000XM4 سونی که در دسته‌ی هدست‌های واقعا بی‌سیم قرار می‌گیرد، از امکاناتی مانند پشتیبانی از کدک LDAC و مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب برخوردار است.
تبلیغات

مدتی است اخبار و شایعات فراوانی در مورد ایرباد جدید سونی در فضای مجازی قرار می‌گیرد؛ محصولی که در حقیقت جانشینی برای ایرباد WF-1000XM3s است که سال ۲۰۱۹ معرفی و روانه‌ی بازار شد. این هدست واقعا بی‌سیم سونی که WF-1000XM4 نام دارد، سرانجام توسط شرکت ژاپنی معرفی شده است و انتظار می‌رود با قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلاری روانه‌ی بازار شود.

مدل پیشین ایرباد سونی با قیمت ۲۲۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه شد؛ اما باید دید آیا ایرباد WF-1000XM4 سونی ارزش پرداخت ۴۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی قبلی دارد یا خیر. سونی در نظر دارد ایرباد جدید خود را در دو رنگ مشکی و خاکستری در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد. به گزارش TheVerge، ایرباد WF-1000XM4 نسبت به مدل پیشین ۱۰ درصد کوچک‌تر شده است و تراشه‌ی جدیدی استفاده می‌کند که به کاهش هرچه بیشتر نویز دریافتی از محیط منجر می‌شود.

رنگ مشکی سونی ایرباد WF-1000XM4

به گفته‌ی سونی، تراشه‌ی جدید قادر به حذف نویز دریافتی در تمامی فرکانس‌ها است تا کاربر هنگام گوش فرا دادن به موسیقی یا برقراری تماس صوتی، تجربه‌ی بهتری از صدای باکیفیت و بدون مزاحم داشته باشد. عمر باتری ایرباد جدید سونی به ۸ ساعت در زمان پخش موسیقی و فعال بودن حالت حذف نویز محیط می‌رسد که بیشتر از رقبایی مانند ایرپاد پرو اپل یا گلکسی بادز پرو سامسونگ است.

رنگ سفید سونی ایرباد WF-1000XM4

جعبه‌ی ایرباد WF-1000XM4 سونی نیز ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل پیشین شده است و از امکاناتی مانند درگاه USB-C و شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌برد. سونی تأیید کرده که WF-1000XM4 در برابر نفوذ قطرات آب به لطف برخورداری از گواهی IPX4 مقاوم است و همچنین به لطف بهره‌گیری از میکروفون‌های توانمندتر از نسخه‌ی پیشین می‌تواند کیفیت بهتری در حالت تماس صوتی به کاربر ارائه بدهد.

ایرباد جدید سونی به بازارهای دنیا عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در یکی از دو رنگ خاکستری یا مشکی، ایرباد WF-1000XM4 را با قیمت ۲۸۰ دلار خریداری کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات