تصاویر و مشخصات احتمالی سری هواوی واچ 3 منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
ایوان بلس، افشاگر معروف، تنها چند ساعت مانده به رونمایی محصولات هواوی، اطلاعات جالبی از ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ 3 در حساب توییتری خود قرار داد.
تبلیغات

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر کنفرانس خبری هواوی شروع شود و محصولات شرکت چینی از جمله گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۵۰، تبلت‌های سری میت‌پد پرو و ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۳ معرفی شوند. نکته‌ی جالب در مورد این محصولات، مبتنی بودن بر هارمونی او اس ۲ است؛ سیستم‌عاملی که هواوی آن را توسعه داده تا راهکار بهتری برای مبارزه با تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده ارائه بدهد.

به گزارش GizmoChina، دو نفر از افشاگران معروف اطلاعات جالبی از جمله تصاویر سری هواوی واچ ۳ را منتشر کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. سری هواوی واچ ۳ شامل دو مدل استاندارد و هواوی واچ ۳ پرو می‌شود. مدل استاندارد حداقل دو بند به رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای دارد که مدل قهوه‌ای از جنس چرم خواهد بود.

هواوی واچ ۳ جانشینی برای هواوی واچ ۲ است که در سال ۲۰۱۷ معرفی و عرضه شد. ساعت هوشمند شرکت چینی از صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل با پنل AMOLED استفاده می‌کند که ابعادی معادل ۱٫۴۳ اینچ دارد. رزولوشن صفحه‌نمایش هواوی واچ ۳ به ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می‌رسد و از تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

در سمت راست این ساعت هوشمند هواوی دکمه‌ای با سطح صاف قرار دارد و می‌توان تاج یا Crown را نیز مشاهده کرد. در یکی از تصاویر می‌توان مشاهده کرد که امکان استفاده از هواوی واچ ۳ به‌صورت مستقل برای برقراری تماس صوتی وجود دارد که البته هنوز توسط هواوی تأیید یا رد نشده است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، هواوی در ساعت هوشمند خود از تراشه‌ی Hi6262 استفاده می‌کند که دارای مودم LTE است. سیستم‌عامل  این محصول هارمونی او اس ۲ خواهد بود که البته از اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته توسط شرکت‌های شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی واچ ۳ دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود و از سیم‌کارت الکترونیکی، Wi-Fi ،LTE و GPS پشتیبانی خواهد کرد. وزن هواوی واچ ۳ اعلام شده است و گویا ساعت هوشمند جدید شرکت چینی ۵۴ گرم وزن دارد.

اطلاعات بسیار کمی در مورد مدل هواوی واچ ۳ پرو منتشر شده است و دقیقاً نمی‌دانیم از نظر سخت‌افزاری چه تفاوت‌هایی میان دو مدل وجود دارد. اصولاً برخورداری از پسوند پرو به‌ معنی استفاده از سخت‌افزاری بهینه‌تر است؛ اما می‌تواند به معنای برخورداری از ظرفیت بیشتر باتری یا ابعاد بزرگ‌تر صفحه‌نمایش نیز تلقی شود. در هر صورت انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر با برگزاری کنفرانس خبری هواوی در چین، بسیاری از پرسش‌های مطرح‌شده، پاسخ داده شوند.

ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات