ساعت هوشمند وان ‌پلاس سوم فروردین معرفی می‌شود

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخبار مختلف مبنی‌بر رونمایی گوشی‌های سری وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در ۲۳ مارس، گفته می‌شود این شرکت اولین ساعت هوشمندش را نیز رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

به‌گزارش GsmArena، مدت زیادی است که اخبار مختلفی درباره‌ی معرفی اولین ساعت هوشمند وان پلاس شنیده می‌شود. انتظار می‌رفت ساعت هوشمند وان پلاس سال گذشته درکنار گوشی 8T وارد بازار شود؛ اما این اتفاق رخ نداد. مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، ماه دسامبر گفت این شرکت اولین ساعت هوشمندش را در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌کند. هنوز نمی‌دانیم وان پلاس چه نامی برای این ساعت انتخاب کرده است.

وان پلاس با انتشار کلیپ کوتاهی در توییتر، نظر افراد مختلف درباره‌ی ساعت هوشمند وان پلاس را پرسید. عنوان این توییت «شما آن را خواسته‌اید. می‌توانید دریافت کنید» است که معرفی رسمی این ساعت را تأیید می‌کند. وان پلاس به‌صراحت تاریخ رونمایی را اعلام نمی‌کند؛ اما به‌راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد که این ساعت ۳ فرورودین ۱۴۰۰ (۲۳ مارس) همراه‌با سری گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو معرفی خواهد شد.

وان پلاس در پستی اعلام کرد: «خانواده‌ی وان پلاس به سلامت شما اهمیت می‌دهد و وقت‌شناس است و حتی هنگام خواب از شما مراقبت می‌کند.» این اطلاعات تأیید می‌کند ساعت هوشمند وان پلاس از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام و ردیابی خواب بهره می‌برد. این قابلیت‌ها جدید نیستند؛ زیرا بیشتر ساعت‌های هوشمند از این ویژگی‌ها بهره می‌برند.

در‌حالی‌که وان پلاس هنوز اطلاعات زیادی از ساعت هوشمندش منتشر نکرده است، مسابقه‌ای برگزار کرده که این ساعت را به ۹ برنده جایزه می‌دهد. مهلت ارسال آثار تا ساعت ۹:۵۹ بیست‌وسوم مارس به وقت منطقه‌ی زمانی شرقی (EDT) است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات