احتمال انتشار واچ فیس ۳ برای گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ احتمالاً به‌‌زودی واچ فیس ۳ را به همراه تایزن ۵٫۵ در سرتاسر دنیا برای گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو ۲ منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

کمی بعد از عرضه گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی واچ ۳، به‌روزرسانی ECG در کشورهای اروپایی برای این محصولات منتشر شد. به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، سامسونگ قصد دارد یک سری از ویژگی‌های گلکسی واچ ۳ را به گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو اضافه کند.

گفته می‌‎شود این به‌روزرسانی در حال‌ حاضر در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه می‌شود و احتمال دارد به‌زودی در سرتاسر دنیا منتشر شود. نسل اول گلکسی واچ به فرم‌ور R810XXU1FUB6 و گلکسی واچ اکتیو ۲ به فرم‌ور R500XXUF1UB5 به‌روزرسانی می‌شود. در به‌روزرسانی، این دو محصول سیستم‌عامل تایزن ۵٫۵ را هم دریافت می‌کنند.

این به‌روزرسانی‌ باعث می‌شود در قسمت اعلان گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو ۲ ایموجی‌های واقعیت افزوده، بیت‌موجی و تصاویر مختلف مشاهده کنید. در زمان دوچرخه‌سواری و دویدن، در قسمت اعلان‌ها راهنمای صوتی به نمایش درمی‌آید و در این قسمت، متوجه اتصال ساعت هوشمند به هدفون خواهید شد. گفته می‌‎شود این به‌روزرسانی پایداری بیشتر و عملکرد بهتری برای گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو ۲ به همراه می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات