شیائومی می اسمارت بند ۶ احتمالا GPS و رابط کاربری جدید خواهد داشت

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات، شیائومی می اسمارت بند ۶ از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری برخوردار است و اطلاعات خواب کاربر را بدون نیاز به گوشی نشان می‌دهد.
تبلیغات

براساس گزارش GSMArena به‌تازگی فرم‌ور مچ‌بند ورزشی می اسمارت بند ۶ در اپلیکیشن Zepp دیده شده است که نشان می‌دهد این محصول پیشرفت‌های جالب توجهی نسبت به می‌بند ۵ دارد.

همانند قبل، دو مدل شیائومی می اسمارت بند ۶ راهی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها تنها در چین و مدل دیگر در کشورهای دیگر راهی بازار خواهد شد.

از ویژگی‌های می اسمارت بند ۶ می‌توان به گیرنده GSP اشاره کرد که باعث می‌شود اطلاعات دقیق سرعت و مسافت طی‌شده در اختیار کاربران قرار بگیرد. مچ‌بند شیائومی به حسگر سطح اکسیژن خون مجهز شده است و از ۱۹ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که در تصویر زیر مشخص شده‌اند.

ورزش های می بند ۶

کاربران اطلاعات خواب خود را به‌صورت مستقیم روی مچ‌بند مشاهده می‌کنند. این ویژگی در حال حاضر تنها به‌وسیله گوشی قابل‌ مشاهده است. گفته می‌شود. می اسمارت بند ۶ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با وضوح تصویر بهتر خواهد داشت و رابط کاربری آن کاملا از نو طراحی شده است.

می اسمارت بند ۶ امکان کنترل لوازم هوشمند خانه را به‌واسطه پلتفرم Mi Home خواهد داشت؛ البته مشخص نیست این ویژگی در چه کشورهایی کار می‌کند.

به نظر می‌رسد مچ‌بند شیائومی به ایموجی مجهز شده است و می‌تواند این ایموجی‌ها را در زمان دریافت اعلان نمایش دهد. می اسمارت بند ۶ می‌تواند تماس‌ها دریافتی را رد کند و به‌صورت خودکار برای مخاطب مورد نظر پیام کوتاه بفرستد. احتمالا این محصول در فصل بهار ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات