ساعت‌ هوشمند سامسونگ احتمالا به حسگر قند خون مجهز خواهد شد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
به ‌احتمال زیاد گلکسی واچ ۴ یا گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به حسگر گلوکز خون مجهز خواهند شد. این ویژگی برای افراد مبتلا به دیابت مناسب خواهد بود.
تبلیغات

براساس شایعات، در مورد گلکسی واچ بعدی، ساعت‌ هوشمند سامسونگ امکان تشخیص گلوکز خون خواهد داشت. این ویژگی احتمالاً در گلکسی واچ ۴ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ قرار خواهد گرفت.

تشخیص سطح گلوکز خون در ساعت‌های هوشمند بعدی سامسونگ به درد افرادی می‌خورد که به دیابت مبتلا هستند و می‌خواهند در هر لحظه قند خون خود را اندازه‌گیری کنند. ساعت‌ هوشمند بعدی سامسونگ احتمالاً با استفاده از حسگر لیزری قند خون کاربر را اندازه‌گیری خواهد کرد و روش کار تقریباً شبیه به حسگر اکسیژن خون گلکسی واچ ۳ خواهد بود.

به گزارش AndroidAuthority، سامسونگ در حال توسعه تکنولوژی غیر تهاجمی برای تشخیص قند خون است. این شرکت سال گذشته روشی به نام Raman spectroscopy برای تشخیص قند خون توسعه داد؛ در این روش با استفاده از لیزر، ترکیب شیمیایی شناسایی می‌شود. به ادعای سامسونگ، Raman spectroscopy یکی از دقیق‌ترین روش‌های غیر تهاجمی برای تشخیص سطح قند خون است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ قصد دارد سه گجت پوشیدنی در رویداد آنپکد بعدی معرفی کند. شاید این گجت‌ها از حسگر قند خون بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات