وان پلاس بند با نمایشگر AMOLED، سنسور SpO2 و شارژدهی دو هفته‌ای رونمایی شد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس بند نخستین دست‌بند هوشمند OnePlus است که نمایشگر AMOLED دارد، از شارژر پوگو پین استفاده می‌کند و می‌تواند سطح اکسیژن خون را تخمین بزند.
تبلیغات

وان پلاس جدیدترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند است که تصمیم می‌گیرد در بازار گجت‌های پوشیدنی حضور پیدا کند. این شرکت ساعاتی پیش از نخستین دست‌بند تناسب اندام خود با نام وان پلاس بند (OnePlus Band) رونمایی کرد.

براساس گزارش GSMArena وان پلاس بند، دست‌بندی مقرون‌به‌صرفه است که می‌تواند روی ضربان قلب کاربر نظارت کند و سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) را تخمین بزند. وان پلاس بند از صفحه‌نمایش رنگی بهره می‌گیرد، برای مدت‌زمانی طولانی شارژدهی می‌کند و توانایی پشتیبانی از انواع حالت‌های ورزشی دارد.

نمایشگر وان پلاس بند / OnePlus Band مدل مشکی

وان پلاس بند مجهز به صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچ AMOLED لمسی است و روی این دست‌بند هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی به ‌چشم نمی‌‌خورد. وضوح صفحه‌نمایش وان پلاس بند ۲۹۴ در ۱۲۶ پیکسل است و می‌توان این صفحه‌نمایش را با انواع حالت‌های شخصی‌سازی، داد. وان پلاس بند دارای ۳۷ واچ‌فیس مختلف است که پنج مورد از آن‌ها به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه قرار داده شده‌اند و شماری از این واچ‌فیس‌ها را می‌توان تغییر داد.

وان پلاس بند وزن بسیار کمی دارد و از ۳۷ واچ‌فیس بهره‌مند است

وان پلاس بند وزن بسیار کمی دارد (۱۰٫۳ گرم) و وزن بند لاستیکی آن به ۱۲٫۳ گرم می‌رسد تا در مجموع، وزن دست‌بند برابربا ۲۲٫۶ گرم باشد. وان پلاسه سه بند در رنگ‌های مشکی، آبی و ترکیب خاکستری و نارنجی برای وان پلاس بند عرضه می‌کند. البته فقط بند مشکی در جعبه‌ی محصول قرار گرفته است و دو بند دیگر به‌صورت جداگانه قابل‌ تهیه هستند.

مدل های خاکستری و آبی وان پلاس بند / OnePlus Band روی مچ

دست‌بند هوشمند وان پلاس بند دارای ۱۲ حالت ورزشی مختلف است و قابلیتی با عنوان Free Training دارد که تمامی فعالیت‌های ورزشی‌ِ فهرست‌نشده در محصول را شامل می‌شود. وان پلاس بند تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاومت نشان می‌دهد و از استاندارد ضد آب IP68 بهره‌مند است. این دست‌بند برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید 6 مارشمالو و نسخه‌های جدیدتر، به بلوتوث 5 متکی می‌شود.

دو پوگو پین بخش پشتی وان پلاس بند به شما امکان می‌دهند این دست‌بند را به شارژر اختصاصی وصل کنید. ازطریق وان پلاس بند می‌توانید پخش موسیقی را روی گوشی کنترل کنید؛ حتی امکان استفاده از آن به‌عنوان شاتر دوربین گوشی وجود دارد. کسانی که دارای گوشی وان پلاس هستند، می‌توانند از همگام‌سازی گوشی و دست‌بند با حالت Zen Mode لذت ببرند.

وان پلاس بند / OnePlus Band با بند خاکستری و نارنجی

وان پلاس به‌طور دقیق نگفته ظرفیت باتری وان پلاس بند چقدر است، اما می‌گوید با یک بار شارژ تا دو هفته دوام می‌آورد. البته وقتی اکثر قابلیت‌ها نظیر حسگر تخمین سطح اکسیژن خون روشن باشند و به ‌شکل سنگین از وان پلاس بند استفاده کنید، شارژدهی آن کمتر از دو هفته‌ می‌شود.

وان پلاس بند حسگری برای پایش خواب دارد. تمامی داده‌هایی که وان پلاس بند جمع‌آوری می‌کند می‌توان در اپلیکیشن وان پلاس هلث (OnePlus Health) که روی پلی استور دردسترس قرار دارد مشاهده کرد.

قیمت دست بند هوشمند وان پلاس بند ۲۷۹۹ روپیه (تقریباً ۳۸ دلار) اعلام شده است؛ اما در هنگام عرضه برچسب قیمت ۲۴۹۹ روپیه (کمی بیشتر از ۳۵ دلار) را یدک می‌کشد. بندهای محصول به‌صورت جداگانه دارای قیمت ۳۹۹ روپیه (۵٫۵ دلار) هستند و فعلا نمی‌دانیم وان پلاس بند در چه تاریخی به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات