آنر بند ۶ معرفی شد؛ مرز کم‌رنگ بین ساعت هوشمند و مچ‌بند هوشمند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر بند ۶ مرز بین مچ‌بند هوشمند و ساعت هوشمند را بسیار کم‌رنگ کرده است. این محصول با قیمت ۳۷ دلار راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

مچ‌بند هوشمند جدید آنر که آنر بند ۶ نام دارد، از نظر ابعاد و ظاهر بسیار به ساعت‌ هوشمند شباهت دارد. این مچ‌بند به صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل با لبه‌های 2.D مجهز شده است. اندازه این مچ‌بند ورزشی باعث می‌شود به‌راحتی وارد حوزه ساعت‌ هوشمند شود. این مچ‌بند جدید هم کشیده‌تر شده و هم ضخامت کمتری در مقایسه با مدل قبلی پیدا کرده است؛ اما از نظر کاربرد مانند مدل سال قبل خواهد بود.

مچ بند آنر بند ۶

این مچ‌بند هوشمند به حسگرهای ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و خواب و همچنین حسگر مخصوص سلامتی بانوان مجهز شده است. این مچ‌بند می‌تواند در لحظه ۱۰ مدل فعالیت ورزشی را زیر نظر داشته باشد و اطلاعات آن‌ها را ثبت کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متری اشاره کنیم. این مچ‌بند هوشمند به‌وسیله بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و می‌تواند کنترل پخش‌کننده موسیقی و اعلان‌های مختلف را نشان دهد.

مچ بند Honor Band 6

کاربران این امکان را خواهند داشت که به‌واسطه اپلیکیشن این مچ‌بند هوشمند که روی گوشی نصب می‌شود، واچ فیس‌های بسیاری زیادی روی آن نصب کنند. همچنین مشخص شده است که با یک ‌بار شارژ این مچ‌بند می‌توان تا ۱۴ روز با آن کار کرد.

این مچ‌بند هوشمند بدون بند در ابعاد ۴۳ در ۲۵٫۵ در ۱۱٫۴۵ میلی‌متر ساخته شده است و ۱۸ گرم وزن دارد.

انر بند ۶ دو مدل خواهد داشت؛ مدل معمولی آن ۳۷ دلار قیمت دارد و مدل دیگر که از NFC برخوردار است، با قیمت ۴۳ دلار دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیش‌فروش این مچ‌بند هوشمند فردا در چین شروع می‌شود و تاریخ عرضه رسمی آن ۱۱ نوامبر اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات