احتمال عرضه‌ اپل واچ سری 6 در ماه سپتامبر قوت گرفت

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از دسترس‌خارج‌شدن فروش اپل‌واچ سری‌ ۵ در وب‌سایت شرکت سازنده نشان می‌دهد که به زمان معرفی نسل بعدی این ساعت‌های هوشمند اپل نزدیک‌تر می‌شویم.
تبلیغات

انتظار می‌رود اپل در پاییز امسال از محصولات جدیدش ازجمله آیفون ۱۲ و سری‌های ۶ اپل‌واچ رونمایی ‌کند. گفته می‌شود سری ۵ اپل‌واچ‌های این شرکت در وب‌سایت اپل ناموجود شده‌اند و این نشان می‌دهد که شرکت سازنده، مدل‌های جدیدی از ساعت‌های هوشمندش را معرفی خواهد کرد.

مشتریان اپل متوجه شده‌اند که فروش مدل‌های سری ۵ اپل‌واچ از فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شده‌ و مدل‌های بدنه‌ آلومینیومی و بند اسپرت سفید در سایت ناموجود شده است.

ناموجودبودن اپل واچ سری ۵ در وبسایت اپل

رسانه‌ی 9to5Mac پس از بررسی وب‌سایت اپل در کشورهای مختلف گزارش می‌کند که اپل‌واچ‌های سری ۵ در ایالت متحده، چین و ژاپن ناموجود شده؛ اما در اروپا و کشورهایی مانند آلمان، مکزیک و برزیل این محصول برای فروش و حمل فوری دردسترس است. در کشورهایی مانند برزیل، زمان حمل بسیاری از اپل‌واچ‌ها حدود دو هفته طول می‌کشد.

همچنین، گزینه‌ی پیکاپ برای تحویل محصول از فروشگاه برای برخی از محصولات اپل وجود ندارد که این مسئله به بسته‌شدن تعدادی از فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان مربوط می‌شود.

روز گذشته، جان پراسر، یکی از افشاگران صنعت موبایل، برای اولین‌بار متوجه موجودی نسل قبلی اپل‌واچ شد و در توییتی از ناموجودبودن سری ۵ اپل‌واچ در بازار آمریکا خبر داد.

انتظار می‌رود سری ۶ اپل‌واچ با قابلیت‌ها و حسگرهای جدیدش، طراحی نسل قبلی‌اش را حفظ کرده باشد. گفته‌ می‌شود ساعت‌های هوشمند جدید به حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون و پایش خواب مجهز هستند. همچنین، شایعات مدعی هستند که اپل سری‌های جدیدی از ساعت‌های هوشمندش عرضه می‌کند که مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل اپل‌واچ محسوب می‌شود و جایگزین مدل‌های سری‌های ۳ و ۵ خواهد بود. جزئیاتی از این محصول هنوز فاش نشده است.

تاکنون، اپل تاریخ دقیق معرفی و عرضه‌ی محصولات جدیدش را اعلام نکرده است. جان پراسر در توییتی ادعا می‌کند که در هفته‌ی جاری، اپل از سری‌های جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند. مارک گورمن، یکی از خبرنگاران بلومبرگ نیز می‌گوید که در هفته‌ی جاری در بیانیه‌ای تاریخ رویداد آنلاین شرکت را اعلام می‌کند که در اواخر ماه سپتامبر (مهرماه) برگزار می‌شود و شرکت به‌طور رسمی مدل‌های جدید اپل‌واچ و نیز آیفون ۱۲ را معرفی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات