شیائومی از می بند 5 و می ایرفون بیسیک تمام بی‌سیم رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دستبند سلامت می اسمارت بند ۵ شیائومی همراه‌با ۶ بند سیلیکونی و قیمتی ۴۰ یورویی برای بازار جهانی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های پوشیدنی است و ازجمله محصولات محبوب این شرکت می‌توان به سری دستبندهای سلامت می بند اشاره کرد. حال، غول فناوری چینی درکنار رونمایی از ایرفون تمام‌بی‌سیم می بیسیک از نسخه نسل جدید دستبند شیائومی می بند 5 نیز رونمایی کرده است.

نکته اول در مورد نسخه جدید از سری می بند، اضافه شدن عبارت اسمارت یا هوشمند است. درواقع دستبند هوشمند جدید با نام شیائومی می اسمارت بند ۵ به بازار عرضه می‌شود. از دیگر نکات مهم نیز عرضه می بند جدید در دو نسخه برای بازار چین و بازار جهانی خواهد بود؛ به نحوی که تنها نسخه مخصوص بازار چین از چیپ NFC استفاده خواهد کرد.

در مقایسه با نسل پیشین، می اسمارت بند ۵ دارای دو تغییر بسیار مهم است که می‌توان به استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر (۱/۱ اینچی نسبت به ۰/۹۵ اینچی) اشاره کرد. می اسمارت بند ۵ از ویجت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند که درنتیجه امکان شخصی‌سازی بیشتری دراختیار کاربر قرار داده شود. 

رنگبندی دستبند سلامت شیائومی می اسمارت بند 5 / Xiaomi Mi Smart Band 5

با وجود اینکه سران شیائومی اعلام کرده‌اند، حسگر سنجش ضربان قلب، ۵۰ درصد عملکرد دقیق‌تری نسبت به مدل پیشین خواهد داشت؛ اما به‌نظر می‌رسد که همچنان در می اسمارت بند ۵ نیز از حسگر SpO2 استفاده نشده است.

در نسخه‌های پیشین سری می بند، برای هر بار شارژ نیاز است که بدنه اصلی گجت از بندها جدا شود؛ اما در می اسمارت بند ۵ نیازی به جداسازی بدنه از بندها وجود ندارد. چنین ویژگی برای افرادی بیشتر مناسب است که از بندهای فلزی استفاده می‌کنند.

دستبند جدید شیائومی می اسمارت بند 5

شیائومی در نظر دارد می اسمارت بند ۵ را همراه‌با ۶ بند سیلیکونی به‌همراه ۶۵ تم برای واچ فیس عرضه کند. در میان تم‌ها مواردی نیز وجود خواهد داشت که متحرک هستند. میزان عمر مفید باتری ۱۴ روز اعلام شده است و بدنه می اسمارت بند ۵ نیز از گواهی ATM5 برخوردار است که به‌معنی مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب خواهد بود. درواقع کاربر می‌تواند می اسمارت بند ۵ را در استخرها نیز به‌همراه داشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر می اسمارت بند ۵ می‌توان به مدیریت بهتر خواب روزانه کاربر، برخورداری از ۱۱ برنامه ورزشی و همچنین تشخیص میزان استرس کاربر اشاره کرد. در صورتی که دستگاه متوجه شود کاربر از استرس بالایی برخوردار است با ارائه نکات آموزشی مفید به کاهش میزان استرس کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود می اسمارت بند ۵ با قیمت ۴۰ یورو روانه بازار شود.

 ایرفون واقعا بی‌سیم می بیسیک / Mi TWS Earphones Basic

محصول دیگری که شیائومی معرفی کرده است، ایرفون تمام‌بی‌سیم می بیسیک نام دارد که دیافراگم‌های ۱۴/۲ میلی‌متری داینامیک بهره می‌برد. ایرفون جدید شیائومی سازگار با کدک‌های صوتی AAC است و همچنین با استفاده از تعداد بیشتری میکروفون، قابلیت لغو نویز موجود در پیرامون کاربر را ارائه می‌دهد.

بدنه‌ی ایرفون می بیسیک حساس به لمس است و کاربر با استفاده از این ویژگی قادر به ارائه فرامین مختلف به ایرفون خواهد بود. در صورتی که یکی از بادها را از گوشتان خارج کنید، پخش موسیقی به‌صورت خودکار متوقف خواهد شد.

میزان عمر مفید باتری ایرفون تمام‌بی‌سیم می بیسیک، ۵ ساعت اعلام شده است و پس از اتمام شارژ آن می‌توانید با استفاده از قاب شارژر همراه‌با می بیسیک، اقدام به شارژ ایرفون جدید شیائومی کنید. برای شارژ قاب نیز درگاه USB-C در نظر گرفته شده است. متاسفانه قیمت و زمان عرضه ایرفون تمام‌بی‌سیم می بیسیک شیائومی هنوز مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات