دستبند سلامت ریلمی بند معرفی شد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
دستبند سلامت ریلمی بند دارای امکاناتی از جمله حسگر اندازه‌گیر ضربان قلب است و عمر باتری آن با هر بار شارژ کامل به ۱۰ روز می‌رسد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد اوپو چشم‌انداز جاه‌طلبانه‌ای برای برند ریلمی دارد. ریلمی برندی بود که کار خود را با تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند شروع کرد و حال به‌نظر می‌رسد که از این پس محصولاتی از ریلمی در زمینه گجت‌های پوشیدنی نیز خواهیم دید.

ریلمی بند (Realme Band) اولین دستبند سلامت برند ریلمی است که نمایشگری به ابعاد ۰/۹۶ اینچ رنگی با رزولوشن ۸۰ در ۱۶۰ پیکسل را یدک می‌کشد. این نمایشگر به قدری بزرگ است که ۶۴ حرف در کنار هم را به‌صورت هم‌زمان نمایش دهد. برای ریلمی بند، دکمه‌های حساس به لمس نیز تعبیه شده تا ناوبری ساده‌تر شود و انگشت کاربر هنگام کار با دستبند، بخش یا تمام صفحه را نپوشاند.

اپلیکیشن لینک‌اسمارت نیز به دستبند اجازه می‌دهد پیام‌ها و اعلانات اپلیکیشن‌هایی از جمله فیسبوک، واتساپ، اینستاگرام، توییتر، تیک‌‌تاک‌‌ و پیامک‌ها را به‌همراه آیکون مخصوص آن اپلیکیشن به نمایش بگذارد. ریلمی بند دارای ۵ واچ‌فیس نیز هست که البته به مرور زمان تعداد آن افزایش می‌یابد.

دستبند سلامت ریلمی بند

برای مقاومت بیشتر نمایشگر ریلمی بند از شیشه محافظ استفاده شده و بند آن نیز از نوع TPU است که مقاومت بسیار بالایی دارد. چنین مشخصاتی باعث می‌شود که دستبند سلامت ریلمی بند در استفاده روزمره آسیب بسیار کمی دیده و عمر بالاتری داشته باشد. علاوه بر موارد فوق، ریلمی بند از گواهی IP68 استفاده می‌کند و این یعنی در برابر ذرات گرد و غبار و نفوذ قطرات آب مقاوم است.

دستبند سلامت ریلمی بند

با جدا کردن یکی از بندهای دستبند قسمتی برای اتصال آن به درگاه USB-A آشکار می‌شود که از این روش می‌توان برای شارژ ریلمی بند استفاده کرد. برای تأمین انرژی لازم ریلمی بند، باتری به ظرفیت ۹۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که با هر بار شارژ کامل تا ۱۰ روز نیاز به شارژ مجدد ندارد؛ البته این رقم در حالی است حسگر اندازه‌گیر ضربان قلب فعال باشد. شارژ کامل باتری ریلمی بند نیز ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه زمان می‌برد.

دستبند سلامت ریلمی بند

از دیگر امکانات ریلمی بند می‌توان به گام شمار اشاره کرد. این دستبند همچنین قادر به ردیابی میزان خواب روزانه کاربر است و با اعلان هشدارهایی در طول روز برای نوشیدن آب، مانع از کم آبی بدن کاربر می‌شود.

دستبند سلامت ریلمی بند

کاربر می‌تواند از ۹ حالت ورزشی ۳ حالت را برای دسترسی سریع انتخاب کند. این حالت‌ها عبارت‌اند از یوگا، کریکت، پیاده‌روی، دویدن، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری، پدال زدن روی دوچرخه ثابت و فیتنس می‌شوند.

دستبند سلامت ریلمی بند

ریلمی بند در سه رنگ مشکی، زیتونی و زرد عرضه می‌شود. پهنای بدنه دستبند به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد و بندهای آن به‌راحتی قابل تعویض هستند. انتظار می‌رود این دستبند از ۱۹ اسفند در بازار هند به قیمتی معادل ۲۰/۵ دلار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات