هوامی از ساعت‌های هوشمند جدید Amazefit در CES رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امیزفیت که در ماه‌های اخیر چندین ساعت‌هوشمند را رونمایی و راهی بازار کرده، در جریان CES 2020 از جدیدترین ساعت هوشمندش با عنوان تی‌-رکس که عمر باتری یک ماهه دارد، رونمایی کرد.
تبلیغات

هوامی به‌عنوان یکی از زیربرندهای شرکت چینی شیائومی که ساعت‌های هوشمند Amazefit را تولید می‌کند، در جریان نمایشگاه 2020 از جدیدترین ساعت‌های هوشمندش رونمایی کرد. یکی از این ساعت‌های هوشمن تی‌-رکس (T-Rex) نام دارد که یک ساعت هوشمند جان سخت است که از استانداردهای نظامی (MIL-STD-810G) برخوردار بوده و در عین حال در مقایسه با رقبا قیمت پایین‌تری دارد. این ساعت هوشمند برای افراد ماجراجو طراحی شده که دوست ندارند ساعت هوشمندی گران‌قیمت را به دست داشته باشند. 

از مشخصات فنی این ساعت باید به بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش امولد ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۵۰ پیکسل در آن اشاره کنیم. همچنین امیز قیت در این محصول ۵۶ گرمی از حسگر GPS نیز بهره گرفته است. تی‌-رکس قادر است تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد. امیز فیت از چهار کلید فیزیکی برای تعامل با منوها بهره می‌برد که ظاهر آن را بیش‌ازپیش به ساعت‌های سری جی‌شاک کاسیو شبیه کرده است. با استفاده از این کلیدها می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کرده و با آن‌ها کار کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های نرم‌افزاری این ساعت باید بهره‌گیری از ۱۴ برنامه‌ی ورزشی مختلف نظیر پیاده‌روی، دو و دوچرخه‌سواری و شنا اشاره کرد. 

هوامی اعلام کرده که این ساعت هوشمند قادر است تا با یک بار شارژ شدن، تا ۲۰ روز بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه دهد، هرچند هنوز مشخص نیست که این عمر ۲۰ روزه باتری در چه شرایط استفاده‌ای حاصل می‌شود. بنابر آنچه که امیزفیت اعلام کرده، در صورتی که تی‌-رکس در مد ساعت مورد استفاده قرار گیرد، عمر باتری تا ۶۶ روز نیز قابل استفاده است، حال آنکه استفاده از حسگر GPS عمر باتری این محصول را تا ۲۰ ساعت کاهش می‌دهد.

البته این تنها ساعت هوشمندی نبود که امیزفیت رونمایی کرد. محصول دیگری که این کمپانی در CES 2020 رونمایی کرد، Bip S است که به‌عنوان یک ساعت هوشمند ساده با قیمت ۶۹.۹۰ دلاری رونمایی کرد. امیز فیت بیپ اس تنها ۳۱ گرم وزن دارد و علت آن سایز کوچک این ساعت هوشمن است. Bip S از یک نمایشگر ۱.۲۸ اینچی بهره می‌برد که به ادعای هوامی، یکی از روشن‌ترین صفحات نمایش را دارا است. بیپ اس نیز دارای استاندارد 5ATM است که از این‌رو قادر است در عمق ۵۰ متری آب تا ۱۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کند. از مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند باید به بهره‌گیری از حسگر GPS، حسگر ضربان‌سنج و پشتیبانی از ۱۰ فعالیت ورزشی اشاره کرد. هوامی مدعی شده که این ساعت هوشمند با یکبار شارژ قادر است تا ۴۰ روز کار کند. 

تی‌-رکس ۱۳۹.۹ دلار قیمت داشته و از ۹ ژانویه برای خرید به بازار عرضه می‌شود. امیز فیت اعلام کرده که ساعت هوشمند بیپ‌ اس در ماه فوریه راهی بازار می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات