شیائومی ویدئوی تبلیغاتی می واچ کالر را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ویدئویی تبلیغاتی ساعت هوشمند جدید می واچ کالر را به‌اشتراک گذاشت. قرار است ساعت هوشمند جدید چینی‌ها در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.
تبلیغات

نخستین روزهای سال ۲۰۲۰ را در حالی می‌گذرانیم که طبق سنت هر ساله در این فصل باید منتظر رونمایی گجت‌های پوشیدنی متنوعی به بازار باشیم. شیائومی نیز قصد دارد به‌زودی ساعت هوشمند جدید می واچ کالر (Mi Watch Color) معرفی کند.

چینی‌ها پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، ویدئوی تبلیغاتی از می واچ کالر به اشتراک گذاشته‌اند که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. البته مشخصات ساعت هوشمند جدید در ویدئو ارائه نشده است.

می واچ کالر شیائومی

چند ماه قبل اخباری در مورد طراحی مربع‌شکل می واچ کالر منتشر شده بود. ولی در ویدئوی تبلیغاتی ساعت هوشمند شیائومی با طراحی‌ دایره‌ای شکل نمایش داده شده است. در سمت راست می واچ کالر، دو دکمه قرار دارد و به‌نظر می‌سد که بند ساعت هوشمند جدید شیائومی نیز قابل تعویض باشد. براساس خبر منتشر شده از سوی گجت ۳۶۰، به‌نظر می‌رسد باید منتظر ساعت هوشمند می واچ کالر در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای با تنوع رنگ بندهای مختلف باشیم.

از طریق ویدئوی تبلیغاتی نمی‌توانیم در مورد سیستم‌عامل می واچ کالر اظهارنظر کنیم. هرچند باتوجه به اینکه ساعت هوشمند می‌واچ با سیستم‌عامل ور او‌اس کار می‌کند، عجیب است اگر مدل می واچ کالر با این سیستم‌عامل به بازار عرضه نشود. ویدئوی ۳۶ ثانیه‌ای شیائومی نشان می‌دهد باید منتظر ساعت هوشمندی با قابلیت ردیابی فعالیت‌های بدنی، سیستم پایش ضربان قلب، قابلیت دریافت نوتیفیکیشن‌ها و ردیابی خواب باشیم.

تاکنون صحبتی در مورد قیمت و عرضه‌ی می واچ کالر در خارج از بازار چین مطرح نشده است. کاربران می‌توانند می واچ کالر را از تاریخ ۳ ژانویه (۱۳ دی‌ماه) خریداری کنند. با این حساب باید منتظر اخبار مفصل‌تری در مورد ساعت هوشمند جدید چینی‌ها باشیم. باتوجه به تصاویر منتشر شده از می واچ کالر، به‌نظر می‌رسد ساعت هوشمند شیائومی با نمایشگر ۱/۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و باتری با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپرساعت به بازار عرضه شود که می‌تواند به‌مدت ۱۴ روز شارژ مورد نیاز کاربران را تأمین کند. به‌علاوه می واچ کالر تا عمق ۵۰ متری مقاومت در برابر نفوذ آب دارد و از NFC و GPS پشتیبانی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات