ویدیوهای رسمی آیفون های 2018 و اپل واچ سری 4

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل اخیراً از گوشی‌های آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ۱۰ آر به‌ همراه ساعت اپل واچ سری ۴ رونمایی کرده است که ویدیوی رسمی مربوط به آن‌ها را می‌‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام اپل رویداد ویژه‌اش را برگزار کرد. همانطور که انتظار داشتیم، اهالی کوپرتینو سه‌گوشی جدید را با خود به آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک آورده بودند. یکی از گوشی‌های جدید، آیفون ۱۰ اس است که از نمایشگر سوپر امولد ۵.۸ اینچ با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در اینچ (PPI) بهره می‌برد. این آیفون ۱۷۷ گرم وزن دارد و پنل پشتی و جلویی آن از جنس شیشه می‌باشند. Apple iPhone XS در کنار این‌ها از گواهی IP67 (مقاوم در برابر گرد و خاک و آب تا ۱ متر به‌مدت ۳۰ دقیقه) بهره‌مند است.

قدرتمندترین آیفون امسال، iPhone XS Max نام دارد که به نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل تجهیز شده است. آیفون XS مکس با ۲۰۸ گرم وزن، سنگین‌ترین آیفون ساخته‌شده تابه‌امروز است و با سیستم‌عامل iOS 12 روانه‌ی بازار می‌شود. از میان دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به GPU چهار هسته‌ای، چهار گیگابایت رم و پشتیبانی از Face ID اشاره کرد.

آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی اپل، iPhone XR نام گرفته و با داشتن مشخصاتی نظیر نمایشگر ۶.۱ اینچ با وضوح ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل و قیمت پایین‌تر از بقیه‌ی آیفون‌ها، می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان باشد. صفحه‌نمایش این گوشی که اپل آن را لیکوید رتینا نامیده، پیشرفته‌ترین نمایشگر LCD جهان است. در ضمن، آیفون XR برخلاف برادران بزرگ‌ترش، از دوربین اصلی یگانه برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند. آیفون‌ ارزان قیمت اپل تفاوت‌هایی با برادران گران قیمت خود دارد که در مقاله‌ای جداگانه به آن پرداخته شده است.

محصول دیگری که اپل از آن رونمایی کرد، Apple Watch Series 4 بود؛ این ساعت هوشمند که طبق ادعای اپل، برترین ساعت ساخته‌شده در جهان است، نمایشگر بزر‌گ‌تری نسبت به نسل قبل دارد و از پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۶۴ بیت S4 استفاده می‌کند. اپل مدعی شده که کارایی تراشه‌ی یادشده، تا دو برابر بهتر از نسل پیشین است. اپل واچ سری ۴ ویژگی‌های کاربردی و مهمی نظیر تشخیص سقوط از ارتفاع و ثبت نوار قلب را به کاربر ارائه می‌دهد.

رویداد ویژه‌ی اپل هم‌اکنون به‌پایان رسیده است؛ زومیت امسال در کنار پوشش متنی اخبار، پخش زنده‌ی اختصاصی این رویداد را نیز تقدیم شما کاربران محترم کرد. در ویدیوی انتهای مطلب، می‌توانید تمامی محصولات معرفی‌شده‌ی اپل در رویداد ۲۱ شهریور را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات