سامسونگ در ایفا 2018 از ساعت هوشمند احتمالی گلکسی واچ رونمایی می‌کند

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، ساعت هوشمند نسل بعدی سامسونگ که احتمالا تحت برند گلکسی به بازار عرضه می‌شود، در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ در ماه شهریور معرفی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد تا چندی دیگر یک ساعت هوشمند جدید روانه‌ی بازار کند. براساس گزارشی تازه از کره‌ی جنوبی، این شرکت درصدد معرفی این ساعت هوشمند در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ است؛ رویدادی که سپتامبر (شهریور) امسال در برلین آلمان برگزار خواهد شد. ساعت هوشمند جدید سامسونگ به عنوان جانشینی برای گیر اس ۳ از راه خواهد رسید؛ اما اگر گزارش‌های اخیر صحت داشته باشند، کره‌ای‌ها از عنوان دیگری برای نامیدن این محصول پوشیدنی استفاده خواهند کرد.

سامسونگ چندی پیش نشان تجاری گلکسی واچ را به ثبت رساند. براساس برخی گزارش‌ها، این شرکت از برند گلکسی برای نامیدن نسل بعدی ساعت هوشمند خود استفاده خواهد کرد. کره‌ای در مجموع قصد دارند تا دستگاه‌های ردیاب فعالیت و تناسب اندام پوشیدنی خود را نیز تحت برند گلکسی به بازار عرضه کنند. گزارش اخیر نیز اشاره می‌کند که ساعت هوشمند جدید سامسونگ احتمالا به گلکسی تغییر نام داده خواهد شد. بنا به گزارش‌ها، سامسونگ بر قابلیت اتصال این ساعت هوشمند به گوشی‌های هوشمند گلکسی تاکید می‌کند؛ اما، این بدین معنی نیست که ساعت هوشمند بعدی این شرکت با گوشی‌های غیر گلکسی جفت نخواهد شد.

سامسونگ همچنین احتمالا به دنبال رقابت جدی با اپل واچ اپل است که نسل بعدی آن احتمالا امسال عرضه خواهد شد. اپل واچ صاحب سهمی قابل توجه از بازار دستگاه‌های پوشیدنی است و بدون شک بزرگ‌ترین رقیب ساعت‌های هوشمند سامسونگ به‌حساب می‌آید. در نتیجه نسل بعدی ساعت هوشمند کره‌ای‌ها احتمالا به رقیبی جدی برای اپل واچ تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات چندانی درباره‌ی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ در دست نیست. پیش از این تایید شده بود که این ساعت به‌همراه دستیار دیجیتال بیکسبی عرضه خواهد شد. همچنین طراحی آن احتمالا ظریف‌تر خواهد شد و در عین حال باتری بزرگ‌تری برای آن درنظر گرفته خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو و نزدیک شدن بیش از پیش به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ اطلاعات بیشتری از ساعت گلکسی / گیر اس ۴ منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات