نام ساعت هوشمند سامسونگ به گلکسی واچ تغییر می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از ثبت نام تجاری گلکسی واچ، اکنون لوگوی آن را نیز در کره‌ ثبت کرده است تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص عرضه‌ی ساعت هوشمندی با این نام قوت بگیرد.
تبلیغات

سامسونگ در ماه مه سال جاری میلادی دو نام تجاری «Galaxy Watch» و «Galaxy Fit» را ثبت کرد؛ این اقدام می‌توان نشان از تصمیم کره‌ای‌ها برای کنار گذاشتن برند «Gear» پس از گذشت پنج سال داشته باشد. حال به‌عنوان مهر تاییدی بر این خبر می‌توان به اقدام سامسونگ برای ثبت‌کردن لوگوی گلکسی واچ در کره‌ی جنوبی اشاره کرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، لوگوی گلکسی واچ مشابه سایر نمونه‌هایی است که کره‌ای‌ها برای محصولات مختلف خود به‌کار می‌گیرد؛ بنابراین نمی‌توان از روی این لوگو، اطلاعاتی را درباره‌ی پوشیدنی‌های آتی سامسونگ به‌دست آورد؛ اما چنانچه اطلاعات اخیر صحت داشته باشند، دستگاهی که پیش از این با نام گیر اس ۴ شناخته می‌شد با تغییرات ظاهری جزئی، باتری بزرگ‌تر و پردازنده‌ای بهینه‌تر تحت عنوان گلکسی واچ عرضه خواهد شد؛ بنابراین می‌توان انتظار طول عمر باتری بالاتر را نیز از پوشیدنی جدید کره‌ای‌ها داشت. 

ثبت لوگوی گلکسی واچ

لوگوی گلکسی واچ

همچنین گفته می‌شود که ساعت هوشمند آتی سامسونگ، احتمالا به‌جای سیستم‌عامل تایزن، مبتنی بر Wear OS گوگل باشد؛ اما با توجه به سیاست کره‌ای‌ها مبنی‌بر ادامه‌دادن به استفاده از تایزن در محصولات مختلف خود، در این مقطع از زمان، مهاجرت سامسونگ از این سیستم‌عامل به پلتفرم گوگل، کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد؛ در هر صورت برای پی‌بردن به حقیقت باید تا زمان رونمایی از ساعت هوشمند جدید این شرکت صبر کرد.

مانند گذشته، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ نسل جدید از ساعت‌های هوشمند خود را تحت نسخه‌های کلاسیک و اسپرت روانه‌ی بازار کند، ضمن اینکه نسخه‌ی کلاسیک در دو سایز روانه‌ی بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که پوشیدنی جدید کره‌ای‌ها در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای برای خرید در دسترس باشد. براساس شایعات پیشین، احتمالا ساعت هوشمند گلکسی واچ در رویداد IFA 2018 آلمان معرفی خواهد شد؛ اما احتمال دارد که کره‌ای‌ها این ساعت هوشمند را اوایل ماه آگوست همراه با فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۹ رونمایی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات