شیائومی طی ۱۷ روز یک میلیون دستگاه می بند 3 فروخت

پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی طی ۱۷ روز، بیش از یک میلیون دستبند می بند ۳ به بازار عرضه کرد و رکورد فروش خوبی را برای خود رقم زد.
تبلیغات

شیائومی در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خردادماه) علاوه بر رونمایی از سه گوشی پرچمدار جدید خود، از می بند ۳ نیز رونمایی کرد. همان روز مشخص شد که به‌زودی دستبند می بند ۳ در بازار چین عرضه خواهد شد تا علاقمندان بتوانند آن‌ را خریداری کنند. بی‌شک ۳۱ می روز بزرگی برای شیائومی محسوب می‌شود. 

شیائومی می بند ۳، با نمایشگر ۰.۷۸ اینچی، عمر باتری ۲۰ روزه و قیمت ۲۵ دلار به همراه طراحی زیبا و جدیدش، در حالی رونمایی شد که بسیار مورد توجه و استقبال کاربران و علاقمندان قرار گرفت. قیمت مناسب، طراحی زیبا و صفحه نمایش اولد بزرگ‌تر و باتری قوی‌تر، برگ برنده‌ی می بند ۳ است. بی دلیل نیست که طبق گزارش وانگ شیانگ، یکی از مدیران ارشد شیائومی اعلام کرد با توجه به استقبال زیاد کاربران، بیش از یک میلیون می بند ۳ در عرض ۱۷ روز به بازار عرضه شده است. در بازه‌ی زمانی ۱۷ روزه، تنها رنگ مشکی می بند 3 با قیمتی حدود ۲۵ دلار عرضه شد و توانست رکورد یک میلیونی را از آن خود کند. ولی از امروز علاقمندان می‌توانند دو رنگ دیگر پرتغالی آتشین و آبی تیره می بند ۳ را نیز از طریق فروشگاه‌های می خریداری کنند. لازم به ذکر است که هزینه بند اضافی برای می بند ۳، حدود ۳ دلار در نظر گرفته شده است. 

لازم به ذکر است بند لاستیکی می بند ۳ در حدود  ۲۰۰۰ بار مورد آزمون قرار گرفته است و قفل آن باز و بسته شد؛ ولی کماکان صحیح و سالم باقی ماند و مشکلی برایش پیش نیامد. به‌علاوه باید بگوییم، از آنجایی که می بند ۳ از استاندارد IP68 بهره می‌برد در حین شنا و در استخر هم قابل استفاده است. البته این دستنبد، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی نشده است که بتواند جزئیات و اطلاعات خاصی در مورد ورزشی مشخص در اختیار کاربران قرار دهد؛ ولی مجهز به ساعت، گام‌شمار، مانیتور ضربان قلب و امکان اتصال بلوتوث به گوشی هوشمند برای تماس‌های دریافتی و نوتیفیکیشن‌ برنامه‌ها است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات