تولید انبوه اپل واچ 2 از میانه های سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز خواهد شد

سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
دیجی تایمز به نقل از منابع مختلف نزدیک به چرخه‌ی تولید اپل واچ در چین گزارش داده که کمپانی کوانتا تنها تولیدکننده‌ی انبوه اپل واچ ۲ برای اپل خواهد بود. براین اساس کوانتا تولید انبوه اپل واچ ۲ را از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع مختلف آشنا به چرخه‌ی تولید محصولات اپل در چین، کمپانی کوانتا تنها تولیدکننده‌ی انبوه اپل واچ ۲ خواهد بود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی تولید انبوه ساعت هوشمند خود را از نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. پیش از این نیز در زومیت خواندید که کوانتا تولید آزمایشی اپل واچ ۲ را از ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد کرد.

یکی از دلایل احتمالی که باعث شده تا اپل تولید انبوه اپل واچ ۲ را به یک کمپانی واگذار کند، گمانه‌هایی در مورد تولید این نسخه در تعداد پایین است که پیش از این نیز شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد آن بودیم. براساس اطلاعات ارائه شده، فروش پایین‌تر از انتظار نسل اول ساعت هوشمند اپل باعث شده تا این کمپانی تولید نسل دوم را بصورت محدودتری انجام دهد.

در ابتدا اپل تصمیم گرفته بود تا بخشی از تولید انبوه اپل واچ را به کمپانی فاکس‌کان واگذار کند، اما بعدها این کمپانی با تجدید نظر در تصمیم خود، فرآیند تولید انبوه اپل واچ را به به کوانتا واگذار کرد؛ چراکه به نظر می‌رسد تقاضا برای این ساعت هوشمند آنچنان که باید بالا نخواهد بود. اپل اخیرا پیش‌بینی عرضه‌ی ساعت هوشمند خود را برای سال ۲۰۱۶ به دلیل فروش پایین‌تر از حد انتظار این محصول در سال ۲۰۱۵، کاهش داده است.

اپل تا امروز آماری دقیق در رابطه با میزان اپل واچ‌های به فروش رفته را ارائه نکرده است. بسیاری از گمانه‌ها اپل واچ را به عنوان رقیبی برای گجت‌های پوشیدنی نظیر دستبند هوشمند فیت‌بیت عنوان کرده‌اند. انتظار می‌رود اپل در مراسم ماه مارس خود، نسخه‌ای از اپل واچ را با بروزرسانی محدود و قابلیت‌هایی نظیر دوربین مخصوص مکالمات فیس‌تایم معرفی کند؛ هرچند عرضه‌ی نسل جدید با نام اپل واچ ۲ به اواخر سال جاری میلادی موکول خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات