سامسونگ استودیوی تولید فیلم‌ های واقعیت مجازی ساخت

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ با افتتاح استودیو فیلم‌های واقعیت مجازی در نیویورک رسما وارد صنعت سرگرمی شد. این کمپانی کره‌ای با شرکت‌های دیگری که در زمینه‌ی ساخت محتوای سرگرمی هم‌اکنون فعال هستند نیز قرارداد‌هایی امضا کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در طول چند سال اخیر در زمینه‌هایی پا گذاشته که شاید تا پیش از این حتی پیش‌بینی آن سخت بود. از تغییر نگرش در زمینه‌ی طراحی موبایل و خمیده کردن نمایشگر گوشی‌ها و توسعه‌ی سیستم‌عامل شخصی تایزن تا ساخت هدست آکیولس VR که برای امکان‌پذیر کردن واقعیت مجازی در گوشی‌های موبایل ساخته شد، کارهای بزرگی بودند که این کمپانی قدم در آن‌ها گذاشته است.

اما با افتتاح استودیوی تولید فیلم‌های واقعیت مجازی، سامسونگ می‌‌خواهد برای ساخت فیلم‌های مخصوص واقعیت مجازی نیز پیش‌قدم باشد و به همین منظور با موسسه Sundance هم قرارداد همکاری یک ساله تنظیم کرده است.

موسسه‌ی Sundance در این زمینه تاکنون فیلم‌های جالبی ساخته است. البته پیش از این استادیو Oculus VR خود یک فیلم از جنگلی تاریک و مه‌آلود را ساخته بود که نشان می‌دهد واقعیت مجازی تنها در بازی‌ها اهمیت نخواهد داشت؛ بلکه در فیلم‌هایی که می‌توانند این تجربه‌ی جالب را در عمل به مخاطب نشان دهند نیز بسیار هیجان‌انگیز است.

شایعات و گمانه‌زنی‌های جدید حاکی از آن است که اپل هم به دنبال ورود به تکنولوژی واقعیت مجازی است و در این زمینه در حال استخدام مهندسان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات