تولید آزمایشی اپل واچ 2 از ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل درصدد است تا نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ ۲ معرفی کند. براساس شنیده‌ها تولید آزمایشی این ساعت هوشمند پیش از عرضه‌ی رسمی آن در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی از ماه آینده آغاز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده، تولید انبوه ساعت هوشمند جدید اپل که با نام اپل واچ ۲ شناخته می‌شود، از ماه آینده‌ی میلادی بصورت آزمایشی آغاز خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت هوشمند بصورت رسمی از ماه آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. شایعات منتشر شده نشان از این دارد که اپل واچ ۲ همراه به بهبود‌های سخت‌افزاری روانه‌ی بازار خواهد شد که یکی از این امکانات، اضافه شدن دوربین FaceTime خواهد بود.

گزارش جدید منتشر شده حکایت از این دارد که نسل دوم ساعت هوشمند اپل توسط کوانتا کامپیوتر تولید خواهد شد. این کمپانی در حال حاضر وظیفه‌ی تولید نسل اول ساعت هوشمند اپل را نیز بر عهده دارد. به نظر می‌رسد کوانتا از ماه آینده‌ی میلادی در کنار تولید نسل اول اپل واچ، تولید آزمایشی اپل واچ ۲ را نیز آغاز خواهد کرد. 

در صورتی که تولید آزمایشی این ساعت هوشمند با موفقیت انجام شود، باید در انتظار آغاز تولید انبوه آن توسط این کمپانی باشیم. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵، بری لام، رئیس هیئت مدیره‌ی کمپانی کوانتا اعلام کرد که این کمپانی بر طبق برنامه‌ی از پیش تعیین شده اپل واچ ۲ را برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی آماده خواهد کرد. گزارش‌های دیگری نیز منتشر شده که نشان از معرفی این ساعت هوشمند در ماه مارس میلادی دارد.

انتظار می‌رود اپل واچ ۲ همراه با تراشه‌ی WiFi، سیستم بهبود یافته‌ی مانیتورینگ سلامتی و فعالیت‌های ورزشی و دوربین مخصوص مکالمات تصویری برای استفاده از فیس تایم و عدم نیاز به آیفون روانه‌ی بازار شود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این ساعت هوشمند از نظر ظاهری شبیه به نمونه‌ی اول خواهد بود. 

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که تمام اطلاعات ارائه شده مبتنی بر شنیده‌ها و شایعاتی است که از منابع مختلف گردآوری شده و از این‌رو نمی‌توان از اینکه صد درصد شاهد چنین ساعت هوشمندی با ویژگی‌های اشاره شده باشیم، اطمینان حاصل کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات