بهترین‌ گجت‌های پوشیدنی معرفی شده در نمایشگاه CES 2016

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
مطالعه 4 دقیقه
ساعاتی پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2016 کنفرانس‌های رسمی شرکت‌های بزرگ برگزار شد و این شرکت‌ها با معرفی محصولات خود، نقشه‌ی راه سال ۲۰۱۶ را برای صنعت فناوری تعیین کردند. حالا با گذر از روزهای آغازین نمایشگاه و مشخص شدن تمامی محصولات مهم معرفی شده، مجالی پیش آمده تا نگاهی به بهترین گجت‌های پوشیدنی معرفی شده در این نمایشگاه بیاندازیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

CES بزرگترین نمایشگاه فناوری است که با آغاز سال جدید میلادی برگزار شده و به نوعی نشان می‌دهد که دنیای فناوری در سال جدید چه روندی را پیش رو خواهد گرفت. حالا ما نیز نگاهی به بهترین گجت‌های پوشیدنی معرفی شده در CES 2016 خواهیم انداخت.

دستبند هوشمند میو با قابلیت ارزیابی فعالیت فیزیکی بدن

mio slice b678b

کمپانی میو گلوبال (Mio Global) که پایگاه اصلی آن در شهر ونکوور قرار دارد به عنوان یکی از پیشگامان ساخت دستگاه‌های مچی به منظور استفاده از فناوری نوری ترکینگ (tracking) یا پیگیری و کنترل میزان تپش قلب بوده است. اکنون میو قصد دارد تا در بازار رقابتی ابزارهای پوشیدنی با محصولی جدید به رقابت با سایر تولیدکنندگان برود. هدف از این طرح جدید، ایجاد یک رویه‌ی کاملا نوین برای ارزیابی فعالیت‌های فیزیکی بدن است. در این رویه‌ی جدید از معیار ۱۰ هزار گام که امروزه به عنوان یک شاخص استاندارد در میان ابزارهای پوشیدنی جا افتاده است، چشم‌پوشی خواهد شد.

ساعت هوشمند هواوی ویژه‌ی خانم‌ها

elegant 14f80

به نظر می‌رسد هواوی با توجه به استقبال صورت گرفته از ساعت هوشمند این شرکت، تصمیم گرفته نگاه ویژه‌ای به مخاطبان خانم داشته باشد. به همین دلیل هواوی واچ در دو نسخه‌ی Huawei Watch Jewel و Watch Elegant معرفی شده و علت نام‌گذاری این ساعت‌ها خیلی مشخص نیست.

کاسیو با WSD-F10 وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد

ساعت هوشمند

کاسیو سال‌ها است که ساعت دیجیتالی خود را با نام G-Shock روانه‌ی بازار کرده است؛ اما حالا در نظر دارد تا با معرفی WSD-F10 وارد بازار ساعت‌های هوشمند نیز شود. البته این ساعت حالت timepiece نیز دارد و کاسیو در این حالت با یک بار شارژ وعده‌ی ۳۰ روز شارژدهی باتری را نیز داده است.

هدست Flex Arc شرکت Zagg

هدفون جدید فلکس آرک ساخت شرکت زگ بر روی پشت گردن کاربر قرار می‌گیرد؛ اما این شرکت بر خلاف سایر سازندگان که سعی در حداقلی کردن طراحی دارند، از این بدنه استفاده کرده و اسپیکرهای بی‌سیمی را نیز در این بخش قرار داده است تا بتوانید با صدای بلند به موسیقی در فضای باز گوش داده و صدای آن را با اطرافیان به اشتراک بگذارید.

چسب پوستی هوشمند لورِآل

لورآل تا کنون در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی موفقیت‌های زیادی داشته است. اما دنیای تکنولوژی آنقدر جذابیت دارد که حتی این کمپانی نیز تلاش می‌کند برای جلب رضایت مخاطبان خود، از جدیدترین فناوری‌های پوشیدنی بهره بگیرد. لورآل در جریان CES 2016 از یک چسب پوستی هوشمند رونمایی کرد که قابلیت‌های جالبی دارد.

گیر اس 2 در دو رنگ رز گلد و پلاتینیومی

رنگ رز گلد سامسونگ گیر اس ۲

ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ را باید بهترین محصول این کمپانی کره‌ای در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی از ابتدای فعالیت در این حوزه خواند. این ساعت هوشمند نظر مثبت بسیاری از منتقدین را برانگیخته، بطوریکه بسیاری این محصول را برتر از اپل واچ کاپرتینویی‌ها می‌خوانند. سامسونگ نیز با توجه به این استقبال اقدام به معرفی نسخه‌ی رزگلد و پلاتینیومی گیر اس ۲ در نمایشگاه CES 2016 کرد.

ساعت هوشمند ریزر با دو نمایشگر و دو باتری

razer nabu watch c9427

ابزارهای پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای سلامتی، طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. تاکنون کمپانی‌های زیادی وارد این عرضه شدند. کمپانی ریزر نیز که در زمینه‌ی تولید محصولات قدرتمند، جذاب و منحصر به فرد مانند انواع نوت‌بوک فعال است، از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت با نمونه‌های موجود در بازار تفاوت‌های عمده‌ای دارد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات