میس فیت اولین هدفون وایرلس خود را در CES 2016 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
میس فیت شرکتی است که در زمینه ابزارهای پوشیدنی هوشمند قدم‌های قابل توجهی برداشته است. این شرکت در جریان رویداد CES 2016 از هدفون‌های جدید خود رونمایی کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

میس فیت در حال ورود به دسته‌بندی جدیدی از کالاها یعنی هدفون‌ها است. این شرکت که بیشتر به خاطر ساخت دستبندهای پایشگر سلامتی شناخته می‌شود که به قدری زیبا و شیک هستند که بعضا با لوازم زینتی گران قیمتی مانند جواهرات اشتباه گرفته می‌شوند یا حداقل تشخیص این دستبندها بعنوان یک محصول فناوری محور کمی دشوار است. میس فیت در نمایشگاه CES 2016 نیز دستبند جدید خود موسوم به Ray‌ را معرفی کرد. حالا این شرکت همین منطق خود را در دسته جدیدی از محصولات خود با نام Specter نیز بکار گرفته است. 

misfit specter earbuds 9467.0 06919

اسپکتر هدفون‌ جدید این شرکت است که روی شیار گوش شما قرار می‌گیرد. سه دکمه استاندارد فوروارد،Back و Play/Pause روی سیم این هدفون قرار دارند، بخش مربعی شکلی که در این تصویر مشاهده می‌کنید در واقع بلوتوث، شتاب سنج و باتری را در خود جای داده است. باتری داخل این بخش قادر است  ۸ تا ۱۰ ساعت استفاده از این هدفون را برای کاربر تضمین کند.

misfit specter earbuds 9410.0 7c7c7

این هدفون‌های جدید میس فیت قابلیت پایش سلامتی کاربر را هم دارند که البته شامل موارد بسیار پایه‌ای در زمینه پایش سلامت از جمله پایش فعالیت‌های عمومی و شمارش گام‌های برداشته شده است. البته شاید شرکت میس فیت خودش هم در رابطه با نوع کاربری این محصول و میزان موفقیتش مطمئن نباشد چرا که سایر محصولات این شرکت تا هفته‌ها بدون نیاز به شارژ کار می‌کنند و این در حالی است که این هدفون‌ها هر ۱۰ ساعت نیاز به شارژ مجدد دارند. 

البته هنوز مطمئن نیستیم که بحث پایش سلامتی در این هدفون تا چه حد می‌تواند به کاربر کمک کند. برای مثال پایش وضعیت خواب کاربر در شرایطی که این هدفون‌ها به لباس فرد وصل هستند یا احیانا در گوش او قرار دارند چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد چون خوابیدن با هدفون آویزان به لباس چندان کار متداولی محسوب نمی‌شود. 

میس فیت مدعی است که این هدفون‌ها اگرچه کوچک هستند ولی به لطف همکاری با شرکت 1More از کیفیت صدای بالایی بهره می‌برند. شرکت 1More‌شرکتی چینی است که وال استریت ژورنال آن را پاسخ چینی به بیتس اپل دانسته است. 

این هدفون در فصل بهار در اختیار خریداران خواهد بود و قیمت ۲۰۰ دلاری خواهد داشت. هدفون اسپکتر با نرم‌افزار لینک میس فیت سازگار است  و  به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرویس‌های متنوع اینترنتی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارها متصل شود. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات