قیمت هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، ۵۹۹ دلار تعیین شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
آکیولس ریفت، معروف‌ترین هدست واقعیت مجازی دنیا، بالاخره آماده‌ی عرضه شده و قرار است در ماه مارچ امسال با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بالاخره مصرف کننده‌ی نهایی می‌تواند خود را آماده‌ی استفاده از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift کند. این هدست قرار است با قیمت ۵۹۹ دلار در امریکا و ۶۹۹ یورو در اروپا عرضه شود.

پالمر لاکی - مدیرعامل آکیولس اعلام کرده که موفقیت یا شکست ریفت به موارد بسیاری مرتبط است که باید منتظر ماند و دید پس از عرضه‌ی محصول بازار چه واکنشی به این هدست واقعیت مجازی نشان خواهد داد. او معتقد است که بدون شک پیش فروش این محصول بسیار خوب خواهد بود چرا که علاقمندان و خوره‌‌های بازی که مدت‌ها است انتظار عرضه‌ی این محصول را می‌کشند، نسبت به پیش‌خرید آکیولس ریفت اقدام خواهند کرد.

هنوز محتوای کافی برای هدست‌های واقعیت مجازی وجود ندارد و این هدست‌ها نیز برای استفاده در کامپیوتر نیاز به سخت‌افزار قدرتمند و گران قیمتی دارند که در دسترس اکثر گیمرها نیست. با این حال قدرت بازاریابی فیس‌بوک و توان سرمایه‌گذاری آن‌ها می‌تواند عامل موفقیت ریفت شوند.

در نظر داشته باشید که با خرید آکیولس ریفت کنترل لمسی Oculus Touch در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و برای تهیه‌ی آن باید تا نیمه‌ی دوم ۲۰۱۶ صبر کنید.

برای آشنایی بیشتر با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift مقاله‌ی نگاه نزدیک زومجی به هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را مطالعه کنید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات