اینتل و New Balace برای تولید ساعت هوشمند همکاری می‌کنند

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اینتل در CES 2016، برایان کزارنیچ اعلام کرد که برای تولید ساعت‌های هوشمند با کمپانی New Balance همکاری می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اینتل نیز در پی آن است تا وارد حوزه‌ تولید ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی این چنینی شود. برایان کرازنیچ، مدیرعامل اینتل در جریان کنفرانس مطبوعاتی اینتل در CES 2016 اعلام کرد که این کمپانی برای تولید این ساعت‌های هوشمند با کمپانی New Balace  همکاری می‌کند. ساعت‌ هوشمند تولید شده توسط این دو کمپانی با درون مایه‌ای اسپورت و با هدف استفاده توسط ورزشکاران توسعه یافته است. برایان کرازنیچ و راب دمارتینی، مدیرعاملان دو کمپانی اینتل و نیو بالانس روی سن اعلام کردند که این ساعت هوشمند برای دونده‌ها طراحی شده است. براساس اطلاعات ارائه شده ساعت هوشمند مورد نظر در تعطیلات فصل جاری رونمایی خواهد شد. این ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید خواهد بود.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط استیو هولمز، مدیر بخش گجت‌های پوشیدنی اینتل، این ساعت هوشمند با قلب پردازشی اینتل و طراحی نیو بالانس روانه ی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد همکاری اینتل با نیو بالانس همچون همکاری این کمپانی با تگ هوئر خواهد بود. بر این اساس اینتل وظیفه‌ی تولید سخت‌افزار داخلی و نرم‌افزار پردازشی را بر عهده می‌گیرد، حال آنکه شریک این کمپانی وظیفه‌ی طراحی ساعت را برعهده دارد.

البته باید به این موضوع اشاره کرده که این ساعت هوشمند اولین همکاری اینتل با نیو بالانس است. براساس اطلاعات ارائه شده این دو کمپانی همکاری‌های خود را در زمینه‌ی تولید انواع گجت‌های پوشیدنی ادامه خواهند داد که البته تمرکز بیشتر روی ورزشکاران است.

یکی از نکات جالب در مورد کنفرانس اینتل، استفاده از کفش‌های ورزشی تولید شده با فرایند پرینت سه بعدی برای کزارنیچ توسط نیو بالانس بود. این کفش‌ها بصورت اختصاصی برای کزارنیچ تولید شده بود، چراکه الگوی پای وی با استفاده از فناوری RealSense اینتل تهیه شده و سپس توسط پرینت سه بعدی تولید شده بود. به طور حتم در آینده اخبار بسیار زیادی در مورد کفش‌های سه بعدی هوشمندی خواهیم شنید که مطابق با الگوی پای کاربران توسعه خواهند یافت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات