فاسیل ساعت Q54 Pilot را در CES 2016‌ معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند در حال توسعه هستند و این امر زنگ خطر را برای شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های عادی به صدا درآورده است. فاسیل در جریان رویداد CES 2016 از ساعت Q54 Pilot خود رونمایی کرد که هرچند ساعت هوشمند به معنای واقعی کلمه نیست ولی قابلیت‌های بیشتری نسبت به یک ساعت عقربه‌ای عادی دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فاسیل در پاییز سال ۲۰۱۵ سری Q پوشیدنی‌های هوشمند خود را عرضه کرد ولی این شرکت در جریان CES 2016 دامنه محصولات خود را با معرفی ساعت هوشمند جدیدی گسترش داد. مدل Q54 Pilot‌ یک ساعت عقربه‌ای با فناوری اینتل است که نوتیفیکیشن‌های اصلی گوشی‌های هوشمند را نمایش می‌دهد و فعالیت‌های روزانه کاربر را پایش می کند.

این ساعت در برخی مشخهصات به مدل Q Grant‌ این شرکت شبیه است. این ساعت جدید مانند Q Grant‌  از قاب و طراحی سنتی ساعت‌های عقربه‌ای فاسیل بهره می‌برد. این ساعت با اندروید و iOS سازگار بوده، قادر است تا گام‌های کاربر را بشمارد و پیام‌های جدید را به او هشدار دهد. با این حال ویژگی‌های نرم افزاری این دستگاه به ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور، اپل واچ یا حتی ساعت‌های ساخت پِبل نمی‌رسد. در واقع نمایشگری برای خواندن پیغام ها، کنترل موسیقی یا استفاده از نرم افزارها در Q54 Pilot وجود ندارد. 

فاسیل همچنین درصدد بروزرسانی نرم‌افزار گوشی هوشمند خود است. این نرم‌افزار عملکرد نرم‌افزاری سری Q این شرکت را بهبود می‌بخشد و گزارش فعالیت‌ها، الگوهای ویبره قابل شخصی سازی و نوتیفیکیشن‌های نرم افزاری بیشتری را به این ساعت اضافه می‌کند. فاسیل همچنین بندهای متنوع‌تری را برای این سری از ساعت‌های خود ارائه می‌کند. 

ساعت هوشمند Q54 Pilot‌ در اوایل بهار با قیمتی بین ۱۷۵ و ۲۱۵ دلار و با بندهای مختلف به بازار عرضه می‌شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات