ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ به زودی با آیفون جفت می‌شود

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ که جزو موفق‌ترین محصولات پوشیدنی حال حاضر بازار محسوب می‌شود . این ساعت هوشمند که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده، به زودی با آیفون نیز جفت خواهد شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ در کنفرانس امروز خود در  CES 2016 رسما اعلام کرد که پشتیبانی از آیفون در ساعت گیر اس ۲، امسال ارائه می‌شود و کاربران آیفونِ اپل نیز می‌تواند از ساعت هوشمند سامسونگ استفاده کرده و آن را با آیفون خود جفت کنند.

ساعت گیر اس ۲ سامسونگ که در دو طرح کلاسیک و اسپورت و با بندهای متنوع عرضه می‌شود در حال حاضر تنها به گوشی‌های هوشمند اندرویدی متصل می‌شود.

وقتی که پشتیبانی از آیفون به گیر اس ۲ اضافه شود آن‌وقت سامسونگ می‌تواند از پتانسیل بالای پلتفرم iOS اپل استفاده کرد و سهم بازار خود را افزایش دهد. با این حال طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل بعید است که نسبت به خرید گیر اس ۲ سامسونگ اقدام کنند.

ساعت گیر اس ۲ به سیستم عامل تایزن مجهز شده است و به لطف طراحی جذاب و حلقه‌ی چرخان آن، کنترل ساعت به سادگی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اگر مایل هستید تا با ساعت گیر اس ۲ سامسونگ بیشتر آشنا شوید بررسی زومیت از Gear S2 را از دست ندهید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات