اپل نسخه‌‌ی قرمز و طلایی ساعت هوشمند خود را در چین عرضه کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به سال نوی چینی، چشم بادامی‌ها سراغ رنگ قرمز رفته‌اند؛ اپل نیز به مناسبت این رسم سالانه، چینی‌ها را همراهی کرده و نسخه‌ی قرمز و طلایی این ساعت هوشمند را در این کشور روانه‌ی بازار کرده است.
تبلیغات

اپل به مناسبت سال نوی چینی عرضه‌ی نسخه‌ی قرمز و طلایی اپل واچ را در این کشور آغاز کرده است. اپل درصدد آن است تا در یک هفته پیش از سال نوی چینی‌ها، چشم بادامی‌ها را با رنگ قرمز و طلایی اپل واچ همراهی کند. دو نسخه‌ی عرضه شده در بازار چین جزء نسخه‌ی اسپورت هستند؛ با این تفاوت که رنگ این دو نسخه شامل قرمز و طلایی است. در واقع دو نسخه‌ی جدید عرضه شده شامل آلومینیوم طلایی و نقره‌ای است که با بند‌های اسپورت قرمز رنگ، همراه شده‌اند. هر دو نسخه در دو اندازه‌ی ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری به بازار عرضه خواهند شد تا طیف گسترده‌ای از مشتریان چینی بتوانند از این محصول استفاده کنند.

باید به این نکته اشاره کرد که این رنج از محصولات اپل تنها بین تاریخ ۱۵ ژانویه تا ۲۲ فوریه سال جاری در دسترس خریداران چینی است. کشورهایی که این محصول در آن عرضه خواهند شد شامل چین، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور و مالزی است که سال نوی چینی را در آن جشن می‌گیرند.

اپل این دو نسخه را بصورت پیش فروش از سایت خود در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. قیمت تعیین شده برای این ساعت‌های هوشمند تفاوتی با نسخه‌های اصلی نداشته و با قیمت ۳۶۳ دلار برای ۳۸ میلی‌متر و ۴۱۹ دلار برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات