فیت بیت ساعت هوشمند سلامتی Blaze را در CES 2016‌ معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند به یکی از حوزه‌های پر رونق در دنیای فناوری تبدیل شده‌اند. در جریان رویداد CES 2016 فیت بیت ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخی فیت بیت را بهترین ابزار پایش سلامتی دنیای فناوری می‌دانند. اما آیا زیباترین طراحی هم به فیت بیت تعلق دارد؟ شاید این طور نباشد. حالا این شرکت در تلاش است تا از لحاظ طراحی هم اوضاع را به نفع خود تغییر دهد و محصولاتی با طراحی زیباتر عرضه کند. 

شاید مهم ترین کار یک پایشگر سلامتی در پایش خواب، تعداد قدم‌ها و تمرین‌های کاربر باشد؛ ولی اگر این پایشگر از نظر طراحی طوری طراحی شده باشد که کاربر چندان تمایلی به استفاده از چنین ابزاری نداشته باشد چطور؟ فیت بیت ابزار پوشیدنی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توان بندهایی با جنس ها و رنگ‌های متنوع را انتخاب کرد. برای مثال بند پلیمری که ۳۰ دلار قیمت دارد، بند چرمی با ۱۰۰ دلار قیمت و بند استیل ضد زنگ که ۱۳۰ دلار قیمت دارد. 

از نظر طراحی ظاهری سایز Blaze‌ با نمای شش ضلعی که دارد خیلی به فیت بیت Surge‌ سال گذشته این شرکت شبیه است. اما مهمترین نکته تفاوت این دو محصول با هم در جی‌پی‌اس است که مدل Blaze‌ فاقد آن است و از این بابت به جی‌پی‌اس گوشی هوشمند کاربر وابسته است.  

در مقابل بلیز دارای برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری جذاب از جمله توانایی تشخیص حالت ورزش شما به صورت خودکار است. درست مثل سایر محصولات Fitbit، ساعت سلامتی بلیز هم با اندروید و هم با iOS‌ سازگار است. باتری این ساعت هوشمند تا ۵ روز نیاز کاربر را رفع می‌کند و با توجه به این که این ساعت دارای نمایشگر رنگی است، چنین عمر باتری فوق‌العاده به نظر می‌رسد. 

قیمت نسخه‌ای از این ساعت که بند پلیمری دارد ۲۰۰ دلار است و در رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز به بازار عرضه می‌شود. پیش فروش این ساعت هوشمند از امروز آغاز شده و قیمت سایر نسخه‌ها هم با توجه به قیمت‌های ذکر شده در بالا تعیین می‌شود. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات